ІНСАЙТИ | Розвиток компанії 17 липня 2008 р.

Індикатори для генеральних директорів

Будучи підприємцем, автор статті Боб Донеллі (Bob Donnelly) провів значну частину свого життя займаючись стартапами, а також розвитком та продажем бізнесів. Він також спробував себе на управлінських посадах таких компаній, як IBM, Pfizer та Exxon. Сьогодні Боб розмірковує про індикатори, на які варто звертати увагу генеральним директорам для того, щоб максимально успішно розвивати свою компанію.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly)

Боб Донеллі розповідає, що йому часто доводилося мати справу із керівниками, які завжди хочуть знати, на що їм звертати увагу при розвитку своєї компанії. Більшість топ-менеджерів беруть до уваги лише найбільш типові та звичні фінансові результати компанії. Ці індикатори стали звичними для більшості генеральних директорів, але на жаль вони не здатні жодним чином вказати на динаміку розвитку бізнесу та відкрити перспективи, які постають перед компанією у майбутньому.

Варто відзначити, що успішні компанії більше концентруються на ринковій динаміці, яка асоціюється із досягненням довгострокових стратегічних цілей, а не на короткострокових історичних фінансових результатах. Так, генеральні директори розуміють, що якщо вони зуміють успішно підвищувати цінність свого продукту для клієнта — тоді фінансова успішність стане закономірним результатом їхньої діяльності.

То на що ж потрібно орієнтуватися? Яким індикаторам віддавати перевагу?

У якому б бізнесі ви не працювали — основною метою вашої діяльності та навіть існування є саме споживачі. Адже тільки даючи їм те, заради чого вони і приходять у вашу компанію, ви забезпечите лояльність та бажання повертатися до вашої компанії знову і знову. А це, у свою чергу, означатиме зростання бізнесу.

Окрім того, генеральним директорам варто звертати увагу і на середню "цінність" кожного окремо взятого споживача для компанії. Слід невпинно стежити за цим показником для того, щоб при найменшому його скороченні ви могли визначити причину і виправити її. При цьому дії, які здійснюватимуть компанії на підтримку середньої "цінності" клієнтів, зовсім не обов'язково відразу відзначаться на результативності компанії. Але при цьому слід розуміти, що якби вони не були здійснені — то у недалекому майбутньому компанія могла б пережити крах.

Разом із розвитком ІТ-технологій сьогодні зростає і кількість способів збору інформації про ваших клієнтів, відкриваються нові можливості для аналізу. Тому було б просто нерозумно не використовувати ці можливості на користь компанії.

Перше питання, яке слід завжди собі задавати — які процеси у компанії мені хотілося б відстежувати? І тільки давши відповідь на це питання можна обрати ключові індикатори, які матимуть для вас найбільше значення.

За матеріалами "The CEO Scorecard", Сhief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)