ІНСАЙТИ | HRM 2 червня 2011 р.

Факти та міфи у сфері управління персоналом

Факти та міфи у сфері управління персоналом Коли йдеться про роботу з людьми, дуже важливо відрізняти факти від вигадок. А таких вигадок у сфері управління персоналом — більш ніж достатньо.

Ось лише деякі міфи, які глибоко закріпилися у свідомості роботодавців:

  • якщо ви навчаєте своїх працівників, вони просто покинуть компанію, забравши всі ваші інвестиції в освіту з собою;
  • організації повинні інвестувати у працівників з високим потенціалом, тому що саме вони стануть найбільш результативними у майбутньому;
  • найбільш активно пропозиціями компаній щодо навчання користуються працівники, які вже й так мають освіту і тільки для того, щоб отримати ще один диплом.

Список подібних міфів можна продовжувати скільки завгодно. Але давайте подивимося, чи дійсно вони мають під собою якісь підстави?

Перший міф базується на пошуку зв'язку між освітою та рівнем плинності кадрів. Роботодавці дійсно побоюються, що всі їхні інвестиції у вигляді часу та фінансів, вкладених в навчання працівника, стануть власністю іншої компанії. Втім, як показує практика та дослідження, проведені компанією Human Capital Lab, ситуація абсолютно протилежна. Люди, в освіту та розвиток яких ви інвестували свій час та зусилля, з більшою ймовірністю залишаються, ніж покидають компанію.

Коли йдеться про розподіл ресурсів для розвитку, найбільш часто використовується підхід, що всі ресурси отримують працівники "з високим потенціалом" — тобто люди, які продемонстрували себе як нійбільш ефективні та результативні співробітники. Втім, дослідження, проведене Korn/Ferry Institute, доводить, що люди, які в минулому демонстрували високу результативність, з великою ймовірністю не зможуть виправдати надій, які ви на них покладаєте. Вся справа в тому, що вони вже зараз працюють на межі своїх можливостей і мають обмежені шанси на успіх у майбутньому. Тож набагато більш ефективним буде інвестування ресурсів на розвиток людей, які показують середні результати, але завдяки навчанню зможуть стати ефективнішими.

Основна думка в тому, що минула результативність на жаль не може слугувати підставою для майбутньої результативності. Саме тому власникам компаній доводиться постійно шукати нових талановитих людей, а не покладатися на знання та навички талановитих працівників, знайдених у минулому.

За матеріалами "Deep Dive Into the Myths", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)