ІНСАЙТИ | Innovation 17 квітня 2025 р.

Чому демонстрація успіху інновацій — ваша найкраща стратегія

Якщо ви коли-небудь намагалися переконати своє керівництво здійснити сміливий інноваційний стрибок і наштовхувалися на стіну опору, ви не самотні. Неприйняття ризику — це природна реакція. Гійс ван Вульфен (Gijs van Wulfen), визнаний експерт із питань інновацій і дизайн-мислення, автор книги «Breaking Innovation Barriers» («Руйнація інноваційних бар’єрів»), вважає, що вашої найкращої стратегією у цьому випадку буде демонстрація інноваційного успіху.

Чому демонстрація успіху інновацій — ваша найкраща стратегія

Якщо щось йде не так, на кону завжди репутація топменеджерів, а інколи навіть їхня посада. Ставки є персональними, а не лише корпоративними. Але є й добра новина: допомогти вам прорватися може демонстрація історій інноваційного успіху.

Чому лідери бояться новацій

Більшість великих організацій створені для контролю, а не для ризику. Менеджерів винагороджують за зменшення невизначеності, а не за її прийняття. І коли новації зазнають невдачі, на кону опиняються їхні голови. Це створює сильну відразу до нових ідей, навіть перед обличчям загрози підриву.

Цікаво, що лідери невеликих компаній краще справляються з підривом. Вони менше хвилюються за свою роботу, гнучкіші та менше опираються змінам. Але у великих компаніях страх невдачі глибоко вкорінений.

Таємна зброя: підтверджені історії успіху

Вам потрібно змінити наратив. Замість того щоб говорити про ризик, зосередьтеся на винагороді. Покажіть їм, що це можливо. Ось чотири способи, як це зробити.

1. Оживіть історію засновників вашої компанії

Щоб надихнути свою команду лідерів, пов’яжіть її з історією заснування організації. Наприклад, у компанії Harley-Davidson менеджери могли віртуально зустрітися із засновниками бренду — Біллом Гарлі та братами Девідсонами — і уявити, як би вони впроваджували інновації сьогодні. Засновники часто уособлюють підприємницький дух, необхідний для впровадження змін.

2. Підкресліть досягнення всередині компанії

Зазирніть в історію вашої компанії. Для Harley-Davidson ідеальним прикладом є культовий мотоцикл Sportster. Випущений у 1957 році, він став бестселером завдяки постійним новаціям. Покажіть, як були досягнуті минулі перемоги, й зробіть їх основою для майбутніх проривів.

3. Надихайтеся прикладами інших

Використовуйте історії успіху з подібних галузей. Fiat переосмислив свою культову модель 500 як електромобіль, довівши, що традиційні бренди можуть процвітати на сучасному ринку. Поділіться цими прикладами, щоб створити бачення того, що можливо.

4. Вчіться у конкурентів

Не цурайтеся історій успіху конкурентів. Наприклад, Honda завоювала ринок США, відкривши для себе новий сегмент позашляховиків зі своїм Super Cub. Поширення інформації про те, як інші досягли успіху, може створити нагальну потребу та надихнути на дії.

Як це змінює правила гри

Коли ви демонструєте інноваційні успіхи, ви досягаєте двох ключових речей:

  • Відчутні докази. Демонстрація результатів, що базуються на даних, зменшує страхи й додає впевнености особам, які ухвалюють рішення. Це зміщує фокус із «а що, як це не спрацює» на «подивіться, що працює».

  • Підвищена нагальність. Демонстрація того, як інші здобули конкурентну перевагу, підкреслює ціну бездіяльности.

Історії — ваш найкращий союзник

Люди запам’ятовують історії, а не таблиці. Поєднайте сторітелінг із вагомими фінансовими результатами — і ви привернете увагу свого керівництва. Коли вони побачать, що це можливо, вони будуть більш відкритими до змін.

Інновації — це не просто ідеї, а їхнє втілення. Почніть їх показувати, а не лише розповідати.

Ілюстрація: olympus-europa.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)