Базові правила для керівників
Автор: Брайан Трейсі (Brian Tracy)
Джерело: kmbs
Деякі керівники діють як мікроменеджери, а інші, навпаки, дуже далекі від втручання в повсякденні справи підлеглих. Який підхід вірний? Я впевнений, що відповідь залежить не від стилю управління, а від конкретної ситуації. А є правила, які зможуть зробити роботу керівника більш ефективною, незалежно від галузі, де оперує бізнес.
Брайан Трейсі
(Brian Tracy)
|
1. Талант — головне. Впроваджуйте політики і практики, які дозволяють залучити найбільш талановитих працівників. Чесно оцініть, наскільки ваша компанія здатна бути «магнітом для талантів». Це залежить від стратегії компанії та її позиції на ринку, підходів до формування компенсаційного пакету тощо. Треба усвідомлювати, в якій позиції знаходиться бізнес зараз, і наскільки він має змінитись, щоб стати привабливим для талановитих працівників.
2. Будьте «найкращим роботодавцем» кожного дня. Найкращі працівникі — це ті, хто продукує набагато більшу цінність, ніж решта співробітників. І вони ж найбільш привабливі для ваших конкурентів. Спитайте себе: що ваша компанія робить для того, аби залишатися кращим місцем для талановитих людей? Як правило, такі працівникі прагнуть постійного навчання, нових викликів — і ви маєте допомагати їм у цьому.
3. Пам'ятайте про натхнення та мотивацію. Потрібно постійно підштовхувати команду для досягнення нових вершин і допомагати працівникам підвищувати власні очікування щодо того, що є для них можливим.
4. Працюйте за принципом меритократії. Ваша мета — зібрати команду, яка буде найкращою. Якщо хтось тягне команду вниз і не виконує свою роботу, дійте швидко: спочатку спробуйте виправити ситуацію, але якщо вам це не вдастся, то треба замінити цього співробітника.
5. Забезпечте підлеглих наставниками. Керівнику потрібно розуміти, чого прагне співробітник, і допомагати йому досягти мети. Тому планування кар'єрного розвитку має бути частиною регулярного процесу оцінювання підлеглих. Іноді варто навіть залучити незалежних зовнішніх менторів — щоб вони допомогли співробітникам зрозуміти свої цілі.
За матеріалами "Ground Rules for Managers", Brian Tracy Blog.
|