ІНСАЙТИ | Лідерство 25 жовтня 2013 р.

Чим Facebook корисний для лідерів?

Автор: Ніна Сімоско (Nina Simosko)
Джерело: kmbs

Подобається нам це чи ні, готові ми до цього чи не готові, бізнеси дедалі активніше взаємодіють між собою. А команди все частіше стають розподіленими, часом навіть по різних країнах.

Ніна Сімоско (Nina Simosko)
Ніна Сімоско
(Nina Simosko)
Зараз всі ми здатні надіслати електронного листа або провести відео-конференцію. Проте все це — вчорашній день, адже технології за останні кілька років значно змінилися. Сучасні лідери вже не можуть покладатися на інструменти, що колись допомогли багатьом стати успішними. Тепер ми дедалі частіше звертаємося до коротких та миттєвих повідомлень для швидкого зв’язку, стрічок активності для моментального звітування та великих даних (big data) для прийняття рішень.

Втім, лідерство не можна зводити лише до набору технологій. Передусім, воно пов’язане з людьми та їх результативністю. І саме тут соціальні медіа вступають у гру. Що ж варто шукати керівникам у Facebook? Я б сказала, шукайте лідерство, де б воно не ховалося. А конкретніше:

  • Нові ідеї та тренди. На Facebook не лише підтримуйте зв’язок з найпріоритетнішими людьми у вашому житті. Звертайте увагу на розмови у межах більшої вибірки. Читайте стрічки новин ваших друзів. Спостерігайте, як ідеї з’являються, набирають обертів та розсіюються. Шукайте ті, що отримують довіру та починають поширюватися. Аналізуйте: що робить одну ідею кращою за іншу? Які ідеї розквітають, а які в’януть?

  • Користь ієрархії. Проаналізуйте: як працює репутація у мережі? Як саме створюються мережі контактів, чому люди обмінюються певним контентом? Що лежить в основі — кому це вигідно, чим саме діляться люди та на що розраховують у відповідть? Що схожого і відмінного між цими онлайн-процесами та роботою в команді?

  • Самоорганізація. Корисно подивитись, як відбувається формування нової групи. Як люди починають співпрацювати, створювати ідеї та переходити від ідей до дій? Чи є події, які об’єднують людей? Що є рушійною силою цих процесів? Це окрема людина чи група? Запитайте себе, як деякі з цих принципів можна застосувати у своїй роботі.

Отже, якою б спокусою не було думати, що соціальні мережі лише марно поглинають робочий час, насправді від них є користь для бізнесу. Ще зовсім нещодавно керівники поставили б від сумнів продуктивність команд, що часто користуються соціальними мережами. Деякі організації навіть обмежили доступ до цих сайтів. Але в 2012-му році дослідження McKinsey Global Institute показало, що соціальні мережі можуть генерувати суттєву цінність для бізнесу — через доступ до інформації та інструменти для розв’язання робочих завдань.

За матеріалами "How Using Facebook Helps Leaders", NinaSimosko.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)