Як врятувати компанію від низького рівня залученості працівників
Джерело: Baker Tilly
Жах працедавця: робоче місце, де ніхто не взаємодіє одне з одним, співробітники приходять, спокійно виконують свою роботу, але залишаються подумки зі своїми особистими справами. Офіс в’ялих співробітників, чий єдиний зв’язок з компанією — їхня зарплата. Це тип місця, де виконання мінімуму не лише прийнятно, але і є нормою. Що ж робити працедавцеві, щоб підвищити залученість співробітників у життя компанії?
Перший крок — виявити проблему
Передусім вам потрібно діагностувати проблему. Найголовніші симптоми: люди в компанії не мотивовані, відсторонені, не спілкуються відкрито (чи взагалі не спілкуються). Вони часто звільняються, їхній моральний дух — на рекордно низькому рівні. Очевидно, що існує складний комплекс проблем, які привели ваших співробітників до такого стану. Що на це могло вплинути?
Перший крок — дізнатися, чому співробітники почувають себе відособленими. Зважаючи на характер посади (якщо ви генеральний директор або топ-менеджер), вам краще за все отримати неупереджену думку: найняти консультанта з персоналу для проведення аудиту або оцінки рівня залученості співробітників вашої організації, щоб з’ясувати, в чому може бути проблема.
В якості альтернативи і, можливо, кращого варіанту ви можете запитати своїх людей, що саме найбільше впливає на них на роботі. Також ви можете попросити їх пройти анонімне опитування або зв’язатися з вами іншими способами, наприклад, у формальних або неофіційних чатах сам на сам.
Але найбільш ефективний спосіб — поставити питання в прямих бесідах. У цих розмовах будьте чуйними і не піддавайтеся спокусі захищати або пояснювати проблеми, що виникають.
Як тільки ви отримаєте тверде уявлення про проблеми, що впливають на залученість і ефективність ваших людей, саме час подумати про те, як ви збираєтесь їх вирішувати.
Великі зміни краще, ніж разові акції
Щоб вирішити проблеми з низьким рівнем залученості, вам необхідно швидко вдатись до реальних, істотних дій. Це означає внесення значних змін до способів роботи вашої організації та максимально відверте інформування про те, що ці зміни принесуть для ваших співробітників.
Незалежно від того, які проблеми заважають вашому робочому місцю, — це може бути низька оплата, відсутність можливостей для навчання, позаурочна робота або навіть просто нудна діяльність, — і незалежно від рішень, ваш підхід до вирішення цих питань завжди має бути прозорим. Вам необхідно чітко повідомити, що ви: a) зрозуміли, чому ваші люди почувають себе відстороненими; б) вдаєтесь до дій для вирішення цих проблем; і в) регулярно інформуватимете їх про досягнутий прогрес.
Також можна надати співробітникам можливість ділитися своїми відгуками, ідеями і способами поліпшення ваших рішень до (і під час) впровадження. Це чудовий спосіб відстежувати прогрес і наслідки ваших змін у організації.
Що робити, якщо ваша компанія на межі
Іноді, коли рівень залученості на найнижчому рівні, може здатися, що у організації немає надії. І хоча для деяких компаній, ймовірно, існує точка неповернення, наприклад, коли люди відмовляються від повсякденної діяльності та просто залишають бізнес, відповідні правильні та вчасні дії можуть врятувати компанію.
Якщо рівень залученості в найгіршому стані, немає простої формули, щоб негайно все виправити. Зосередьтеся на тому, щоб вислухати своїх людей і докласти зусилля для вирішення скарг — це кращий перший крок.
Залученість співробітників важко виміряти і ще важче постійно підтримувати. Але те, як ви ставитесь до своїх людей, і те, як довго розповідаєте, наскільки піклуєтеся про їхній комфорт, матиме значення.
За матеріалами "How to save your company from low engagement levels", Jostle Blog.
Ілюстрація: Tiffany Tsai
|