ІНСАЙТИ | Соціальні мережі 23 березня 2011 р.

Найбільш цінні люди у вашій мережі

Роб Крос (Rob Cross), асоційований професор менеджменту в McIntire School of Commerce Університету Вірджинія, коментує результати дослідження, яке нещодавно було опубліковане у Harvard Business Review. Виявляється, що люди з меншою мережею контактів працюють більш ефективно.

Роб Крос (Rob Cross)
Роб Крос
(Rob Cross)
Новітні інструменти співробітництва, основна мета яких полягає у створенні ефективної мережі та підвищення результативності роботи, часто використовуються неефективно і насправді шкодять інноваціям.

Стара мудрість говорить: "Важливо не те, що ви знаєте, а те, кого ви знаєте!" Ця істина тривалий час підтримувалася різноманітними доказами. Наприклад, дослідження проведене у 1970-их роках довело, що люди, які мають певну мережу знайомств, досягають кращих результатів: вони частіше отримують підвищення, мають більшу зарплату, легше знаходять нову роботу та їх сприймають більш результативними, ніж інших.

Але секретом ефективної мережі ніколи не був її розмір. Сам по собі "масфоловінг" швидше шкодить продуктивності, ніж йде їй на користь. Цікаво, що найбільш ефективними виявляються ті користувачі мережі, які пов'язані з людьми, які в свою чергу практично ні з ким не пов'язані. Інакше кажучи, підтримувати контакт з людьми, для яких ви єдиний контакт у мережі вигідніше, ніж з тими, які мають тисячі інших контактів.

А якщо більше не означає краще, тоді який же вплив мають інструменти соціальних медіа на роботу в компаніях? Відповідь — вони шкодять продуктивності та залученості працівників, якщо використовуються неправильно. У багатьох компаніях численні інструменти взаємодії: зустрічі, наради, електронна пошта та телефонні комунікації — не приносять результату, а лише "пожирають" час.

Якщо говорити про практичне застосування цієї концепції, то в першу чергу нам потрібно замислитися, куди ведуть нас наші електронні "зв'язки". Якщо ми занадто багато часу проводимо з людьми, яких і без того добре знаємо, або з людьми, які також пов'язані із тисячами інших — тоді швидш за все соціальний інструмент використовується неефективно. Нові ідеї та перспективи слід шукати там, куди ніхто окрім нас не має доступу.

За матеріалами "The Most Valuable People in Your Network", The Conversation — Harvard Business Review.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)