ІНСАЙТИ | Навички 9 жовтня 2023 р.

Критично важлива навичка, необхідна менеджерам для роботи з усіма типами особистостей

Коли ви як лідер фокусуєтеся на адаптивності, ви вибудовуєте зв’язок зі своєю командою, забезпечуючи утримання найкращих виконавців і підтримку високої продуктивності. Про те, як розвивати адаптивність, розповідає Шон Кейзмор (Shawn Casemore), експерт із продажу та професійний спікер.

Якщо ви коли-небудь проводили поведінкову оцінку, то вам стане очевидно, що майже всі, з ким ви працюєте, мають різні точки зору та реакції на різноманітні події.

Вони варіюються від суперечливого тесту Майєрса-Бріггса, який припускає, що існує 16 різних типів особистості — від глибокодумного та інтровертованого INFJ до орієнтованого назовні та голосного ESTP — до того, якому віддають перевагу багато психологів, що класифікує «велику п’ятірку» особистісних характеристик (відкритість до досвіду, сумлінність, екстраверсія, зговірливість та нейротизм).

Отже, якщо ви очолюєте команду, як ви можете контролювати, підтримувати, заохочувати та наставляти таку широку групу особистостей?

Критично важлива навичка, необхідна менеджерам для роботи з усіма типами особистостей

Відповідь полягає в тому, щоб бути адаптивним лідером, і це одна з найбільш недооцінених навичок у лідерстві.

Так було завжди, але зміни в нашій роботі вивели адаптивність у лідерстві на перший план серед навичок, необхідних для досягнення успіху.

Зростання популярності роботи з дому та гібридних робочих графіків робить все більш складним для лідерів знайомство з членами своєї команди на більш глибокому рівні, ніж той, який ви можете відчути під час віртуальних зустрічей.

Більш серйозні виклики, пов’язані з утриманням талантів, вимагають зосередитися на максимізації продуктивності команди, витрачаючи більше часу на індивідуальну роботу для розвитку та реалізації індивідуальних навичок.

На додаток до цих змін, з’являється новий тренд. Нещодавнє дослідження, проведене компанією Ipsos Reid, свідчить про збільшення частоти та гостроти криз, що відбуваються в глобальному масштабі.

Ці кризи мають як прямий, так і непрямий вплив на здоров’я наших співробітників — як психічне, так і фізичне. Наприклад, під час пандемії деякі співробітники продовжували працювати так, ніби життя було статус-кво, тоді як інші були паралізовані страхом.

Успіх лідерів вимагає усвідомлення того, що одним із ключових інсайтів, які дає оцінювання, є те, що кожен член нашої команди є унікальним у тому, як він сприймає та реагує на події, що відбуваються навколо нього.

Адаптивність допомагає нам розпізнавати і працювати з кожним співробітником індивідуально, щоб підтримувати його результативність і мотивацію, зберігаючи при цьому фокус на досягненні загальних цілей і завдань команди.

Для того, щоб розвивати адаптивність, лідери мають послідовно застосовувати наступні чотири кроки.

Поінформованість

Будьте в курсі нових проблем на макро- чи мікрорівні, які можуть вплинути на вашу команду. Коли я керував групою кілька років тому, я завжди перевіряв місцеві та національні новини щоранку. Просто переглядаючи заголовки новин в інтернеті, я міг бути в курсі національних, міжнародних і місцевих подій, які, в свою чергу, могли вплинути на мою команду.

Визнання впливу

Визнайте потенційний вплив, який ці проблеми можуть мати на членів команди як індивідуально, так і колективно. Аналіз індивідуальних наслідків допоможе вам визначити, на що і з ким варто витрачати час, щоб люди залишалися зосередженими й отримували підтримку, необхідну для максимальної продуктивності.

Прозорість

Будьте прозорими у спілкуванні з членами команди і залишайтеся відкритими для зворотного зв’язку. Залежно від результатів вищезгаданого кроку, обговорення з працівниками має відбуватися в форматі «віч-на-віч», «один з багатьма» або в комбінації обох варіантів. Значна подія, яка може вплинути на країну проживання члена команди, потребує індивідуальної розмови, тоді як втрата критично важливого клієнта вимагає обговорення «один з багатьма».

Освіта

Розкажіть своїй команді про індивідуальний вплив цих криз, не викликаючи при цьому збентеження і не ставлячи співробітників у незручне становище. Сила команди зростає, коли лідери краще розуміють вплив мікрокризи на інших. Розповіді про те, як один працівник відреагував на розлюченого клієнта, або як інший зорієнтувався в ситуації із затриманим рейсом і все ж таки здійснив продаж новому клієнту, — все це сприяє зміцненню стійкості команди.

Сильні команди потребують сильних лідерів. Адаптивність дозволяє вам залишатися в курсі будь-яких проблем або міні-криз, які можуть вплинути на вашу команду, гарантуючи, що ви відреагуєте таким чином, щоб надати членам команди підтримку і заохочення, необхідні їм для того, щоб залишатися сфокусованими і продуктивними.

Коли ви як лідер фокусуєтеся на адаптивності, ви вибудовуєте зв’язок зі своєю командою, забезпечуючи утримання найкращих виконавців і підтримку високої продуктивності, що є критично важливими складовими для побудови непереможної команди.

За матеріалами Fast Company.

Ілюстрація: cuinsight.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
МікромайстерністьМікромайстерність
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)