ІНСАЙТИ | «Зіркові» CEO 23 червня 2008 р.

Міф про «знаменитого генерального директора»

Вони часто з'являються у передовицях бізнес-видань та на екранах ваших телевізорів. Але коли йдеться про високу результативність роботи — "знамениті" топ-менеджери можуть мати абсолютно протилежний ефект.

Крістофер Райс (Christopher Rice), керівник компанії BlessingWhite, вважає, що знаменитих генеральних директорів на їхній новій посаді очікує п'ять основних викликів.

Перша проблема, пов'язана з наймом "знаменитості" полягає в тому, що такий генеральний директор часто прагне впровадити "скопійовану" культуру — перейняти стратегію лідера ринку. Йому байдуже, що в компанії, куди він приходить, зазвичай діє своя культура, яка складалася протягом тривалого часу.

"Зірки" часто забувають про те, що саме унікальні цілі та цінності лежать в основі конкурентної стратегії компанії та можуть стати визначальними на ринку.

Багато "знаменитостей" мають суттєві проблеми із комунікацією. Вони проводять одне загальне зібрання і думають, що цього буде достатньо для впровадження стратегії.

Іншою розповсюдженою помилкою "зіркових" керівників є небажання пам'ятати про те, що успіх та зміна культури можлива лише у тому випадку, якщо її підтримують усі співробітники компанії.

Насамкінець, Райс розповідає, що деякі генеральні директори занадто багато уваги звертають на порожні символи та дешеві обіцянки, які майже нічого не означають для рядових працівників компанії. Вони говорять про чесність, повагу, орієнтацію на споживача, інновації та готовність брати на себе ризики, але для компанії всі ці речі так і залишаться всього-на-всього красивими словами. До тих пір, поки топ-менеджмент на власному прикладі не покаже, як повинна "жити" і працювати компанія.

"У кожної організації є своя культура, не залежно від того, формує її лідер, чи ні, — сверджує Райс. — І якщо ця культура активно формуватиметься навколо ключових цінностей компанії — тоді вона може стати "секретною зброєю" генерального директора. І навпаки, якщо лідери ігнорують питання культури в організації — тоді вони свідомо втрачають керівництво великим механізмом, яким є компанія".

За матеріалами "The myth of the celebrity CEO", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ігропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігорІгропрактика. Перший підручник з ефективного проведення прикладних ігор
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)