ІНСАЙТИ | Впливовість 20 січня 2012 р.

Шість особистих якостей, які підвищують вашу впливовість на робочому місці

"Вони просто мене не розуміють!" Вочевидь, це одне із найбільш розповсюджених виправдань працівників, які не можуть досягнути достатнього рівня впливовості на власному робочому місці. Правду кажучи, більшість людей, які говорять ці слова, просто втомлені корпоративною культурою, яка не спонукає їх ділитися своєю індивідуальністю, — вважає Гленн Ллопіс (Glenn Llopis), засновник Center for Hispanic Leadership та Center for Innovation and Humanity, автор бізнес-публікацій та кількох бізнес-книг.

Гленн Ллопіс (Glenn Llopis)
Гленн Ллопіс
(Glenn Llopis)
Сучасні працівники хотіли б бути залучені в роботу більш глибоко та відчувати у ній справжній сенс. Вони хотіли б ділитися своїми ідеями і бачити, що ці ідеї позитивно сприймаються їхніми колегами.

Багатьом із нас доводилося стикатися з подібними викликами на своїй роботі. А весь секрет полягає у здатності досягати більш глибокого зв'язку з колегами. Тому людям потрібно навчитися почувати себе більш комфортно, розповідаючи про себе та ділячись з іншими своїми особистими "секретами". Адже коли ваші колеги знають більше про вашу особистість — вони ставляться до вас з більшою повагою. І якщо цей підхід не працює — то це є чи не найяскравішим свідченням того, що ви не вписуєтесь у корпоративну культуру даної компанії.

У кожного є своя історія. На жаль, більшість людей вважають, що якщо вони поділяться нею з колегами, то чомусь стануть слабшими. Насправді ж зазвичай відбувається абсолютно протилежне — історії роблять зв'язки між людьми сильнішими. Чому, на вашу думку, онлайн-спільноти стали настільки популярними? Тому що люди хочуть встановлювати зв'язки з тими, хто має з ними щось спільне...

Нижче наведено 6 особистих якостей, які допоможуть вам підвищити впливовість на робочому місці:

  1. Ваші цілі та прагнення. Не приховуйте від інших своїх справжніх цілей. Покажіть їм, до чого ви прагнете та який шлях обрали. Розмови про ціль завжди надихають і допомагають людям знаходити спільну мову.

  2. Ваш спадок. Не варто думати, що інші зможуть здогадатися про вашу культурну спадщину керуючись тільки вашим іменем. А саме ваш спадок визначає ваші звички, ставлення та перспективи і допомагає краще налагоджувати стосунки з оточенням.

  3. Ваша пристрасть. Що захоплює вас найбільше? Поділіться цим з іншими! Така розмова часто переростає у глибокі і довірливі стосунки, оскільки вона доторкається до найбільш важливих речей, які вас надихають. Окрім цього, вміння показати свою пристрасть може наблизити вас до нових перспектив розвитку кар'єри.

  4. Проблеми та виклики, з якими вам доводиться боротися. Кожен з нас постійно стикається з сотнями викликів. Але ви не можете уявити, наскільки ці виклики здатні зблизити людей, якщо для них вони виявляться спільними.

  5. Ваша сім'я/Дитинство. Розповідаючи про своїх батьків чи дітей ви даєте змогу колезі глибше зрозуміти ваші мотиви, усвідомити. Ваша сім'я визначає "матеріал", з якого зроблені ви самі. А історія вашого дитинства допоможе колегам більше довідатися про ваші перспективи та краще зрозуміти вас.

  6. Ваші хобі. Те, чим ви займаєтесь поза роботою, не лише слугує найпотужнішим джерелом натхнення, але й промовляє до вашого серця та душі. Розповідайте своїм колегам про власні хобі і ви завоюєте їх повну довіру та підтримку.

Шість особистих якостей, описаних вище, є відображення вас справжніх: про що ви думаєте, як поводитесь у тій чи іншій ситуації і про що мрієте. Спробуйте поглянути за рамки традиційного — і ви побачите безліч можливостей для розвитку власного впливу та створення довіри на робочому місці!

За матеріалами "6 Personal Traits Will Accelerate Your Influence at Work", The Immigrant's Perspective.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)