ІНСАЙТИ | Помилки компаній 9 жовтня 2008 р.

Чого не варто робити компаніям,
які вирішили впровадити систему дистанційної праці

Чого не варто робити компаніям, які вирішили впровадити систему дистанційної праці Існує п'ять найбільш розповсюджених помилок, з якими постійно стикаються компанії, що вирішили впровадити можливість дистанційної праці. На щастя, всі їх можна з легкістю уникнути.

За даними американської асоціації роботодавців Capital Associated Industries, дистанційна праця — це дещо більше, ніж намагання отримати ефективну діяльність від працівників, які знаходяться поза межами вашого офісу. І якщо ви плануєте отримати ефективну систему віддаленого співробітництва — тоді варто подумати про серйозне планування та підготовку працівників та їхніх менеджерів до такого формату взаємодії.

Першою найбільш розповсюдженою помилкою є той факт, що компанії починають пропонувати своїм співробітникам можливість дистанційної праці без жодної попередньої підготовки та навіть без впровадження формальних правил і процедур.

Друга розповсюджена помилка — занадто значні інвестиції у технології. Компанії поспіхом купують найсучасніші та найдорожчі технології, які попросту їм не потрібні. Натомість, керівництву варто звернути увагу на ті обов'язки, які постають перед співробітниками, та забезпечити їх технологіями, що ідеально підійдуть для виконання цих обов'язків. Ні більше — ні менше.

"Дуже часто компаніям може вистачити наявної ІТ-інфраструктури без необхідності здійснювати коштовний апгрейд", — відзначає Брендон Демпсі (Brandon Dempsey), один із організаторів дослідження.

Третьою звичною помилкою є відсутність будь-якого навчання для менеджерів, які керуватимуть віддаленими працівниками. Адже таке "дистанційне" керівництво в обов'язковому разі передбачає використання особливого набору управлінських навичок. Особливо тих, які стосуються питань комунікації із віддаленою командою.

По-четверте, багато компаній навіть не намагаються провести дослідження, чи підійде такий новий "просунутий" метод взаємодії зі співробітниками особисто для них.

І нарешті, більшість організацій забувають провести пілотний проект, перш ніж остаточно запустити програму. Тобто, замість того, щоб відправити у "дистанційне плавання" відразу 100 співробітників компанії — спробувати протестувати програму на 10-ти добровольцях. Якщо все відбудеться так, як і планувалось — тоді впроваджувати повномасштабний проект.

За матеріалами "Five ways to get remote working wrong", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)