ІНСАЙТИ | Зростання 8 травня 2023 р.

Що поєднує компанії, які найшвидше зростають

Чому одні підприємства досягають значного успіху та стрімкого зростання, а інші — ні? Багато найшвидше зростаючих компаній світу мають спільні риси, які інші можуть взяти на озброєння, щоб досягти успіху в майбутньому, — пише консультант з інновацій Франческо Фаціо (Francesco Fazio).

Що поєднує компанії, які найшвидше зростають

Сучасний ринок стає все більш конкурентним. Кожен підприємець і компанія прагне бути лідером у своїй галузі та розробляти найновіші та найвеличніші інновації, аби підірвати ринок і найкраще себе позиціонувати. Шлях до успіху часто не є простим, і багатьом компаніям не вдається досягти необхідних цілей. Але чому одні підприємства досягають значного успіху та стрімкого зростання, а інші — ні?

Багато компаній, що є найбільш швидкозростаючими у світі, мають спільні риси, які інші можуть взяти на озброєння, щоб прискорити своє зростання та диференціюватися від конкурентів.

Ось, власне, як вони досягають успіху на ринку.

1. Впроваджують нові продукти і послуги із чітким стратегічним наміром

У середовищі, що постійно змінюється, важливо розуміти та адаптуватися до нових споживчих трендів. Найуспішніші компанії розуміють стратегічну мету фірми та ефективно розробляють інноваційну програму, часто із сильними новими комбінаціями продуктів і послуг. Вони виходять на ринок із найновішими «must have» для своїх клієнтів, часто створюючи конкурентну перевагу.

Дослідження продемонстрували позитивний вплив, який можуть мати інновації в продуктах і послугах на прибуток і рентабельність компанії. Hopper, сайт для бронювання подорожей, зосередився на інноваціях і розвитку своїх додатків та хмарних технологій. Тепер ви можете бронювати авіаквитки, готелі, орендувати автомобілі та житло за одну безшовну транзакцію. Hopper доповнює свої туристичні продукти послугами для душевного спокою, такими як зниження цін, заморожування, скасування та преміальний VIP-досвід.

Стратегічний намір компанії зрозумілий — бути найбільш простим, зручним і конкурентоспроможним за ціною туристичним порталом на ринку, особливо для користувачів-початківців. І ці цілеспрямовані зусилля дозволили залучити $96 млн інвестицій від Capital One Travel «для прискорення зростання компанії за кількома напрямками».

2. Вдумливо вивчають нові сфери бізнесу за межами своєї основної діяльності

Щоб розвиватися, компаніям потрібно переосмислювати себе та виходити на нові ринки. Потреби споживачів постійно змінюються, і швидкозростаючі компанії досягають успіху у визначенні нових ринків для виходу на них на основі нової поведінки споживачів. Однак нові сфери бізнесу за своєю суттю є більш ризикованими та дорогими для дослідження через їхню віддаленість від ядра компанії. Звідси поширене питання: Скільки уваги слід приділяти спекулятивним сферам, водночас підтримуючи та вдосконалюючи основний бізнес? Відповідь полягає у вдумливому вивченні за допомогою послідовних кроків, які спираються один на одного й акумулюються, щоб стимулювати реальну трансформацію.

Це ілюструє бізнес-стратегія компанії Roku Inc. Двадцять років тому Roku став розширенням для існуючих телевізійних HDMI-портів. У 2007 році Netflix вирішив не створювати власне обладнання, а натомість інвестував у партнерство з Roku, що дало поштовх розвитку Roku. Потім компанія запустила сервіс, що дозволяє рекламодавцям показувати рекламу користувачам Roku, після чого запустила канал Roku Channel, а в 2014-му випустила свій перший Smart TV. Це послідовна низка кроків, які вивели компанію за межі її основної діяльності, але заклали фундамент для справжньої трансформації.

3. Інвестують у своїх людей від щирого серця

Співробітники — це двигун будь-якого бізнесу. Вони представляють ваш бренд клієнтам часто краще, ніж будь-хто інший, і виражають культуру компанії, що має вирішальне значення для залучення нових талантів. Провідні компанії надають своїм співробітникам можливості для навчання новим навичкам і професійного розвитку, створюють інклюзивне середовище поваги та співпраці, а також забезпечують гнучкий графік роботи. Це призводить до високого рівня утримання співробітників, підвищення продуктивності та міцної репутації фірми.

Ось чому такі компанії, як ClickUp, інвестують у своїх людей. Вони надають пріоритет новим робочим просторам із думкою про співробітників. Нові офіси мають відкрите планування, стоячі столи, тераси на даху та спортзали. Тим часом, Airbnb отримав понад мільйон нових кандидатів, які відвідали їхній портал вакансій із моменту оголошення політики «постійної роботи звідусіль». Крім того, LinkedIn пропонує $2,000 на рік на заходи, пов’язані з фізичним і психічним благополуччям, щоб люди могли витрачати їх на оздоровлення.

4. Ретельно відстежують нові технології та адаптуються до них

Кожна компанія повинна мати можливість адаптуватися до нових технологій або залишитися за бортом. Крім того, компанії можуть підвищити продуктивність і скоротити витрати, пристосовуючи технології до своїх потреб.

Campbell Soup, культовий бренд, який вже майже три століття постачає свої супи на обідні столи американців, використовує штучний інтелект (ШІ) для кращого інформування про розробку своєї продукції. За даними FoodDive, «Двигун інсайтів» компанії Campbell використовує ШІ для сканування мільярдів точок даних, які їхня інноваційна команда потім використовує для прогнозування того, де з’являється сильний тренд, чи буде він тривати і чи може будь-який з їхніх брендів скористатися ним. Цей процес став основою для запуску супів на основі вівсяного молока та FlavorUp — кулінарного концентрату, який покращує смак їжі, — що дозволило новим продуктам скласти 2% річного чистого доходу з перспективою досягти 3,5% до 2025 року.

5. Фокусуються на клієнтському досвіді та по-справжньому розуміють своїх клієнтів

За даними Forrester, компанії, які лідирують у сфері клієнтського досвіду, випереджають відстаючих майже на 84%! Зі зростанням цифровізації найбільш інноваційні компанії надають більш індивідуальну підтримку з обслуговуванням клієнтів у режимі 24/7. Перевершуючи очікування потенційних або існуючих споживачів, виграють обидві сторони: клієнти отримують позитивний досвід, а компанії зростають.

L’Oreal посилила свою увагу до людей з обмеженою мобільністю, представивши на виставці CES 2023 свій новий аплікатор для макіяжу HAPTA. Аплікатор використовує «вбудовані інтелектуальні системи керування рухами» та «настроювані насадки», щоб збільшити діапазон рухів користувача, допомагаючи йому відкривати упаковку продукту і точно наносити макіяж.

Ілюстрація: community.thriveglobal.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)