ІНСАЙТИ | Стратегія 6 травня 2021 р.

Чому хороші бізнес-стратегії зазнають краху

Найкращі підприємці аналізують елементи поганої бізнес-стратегії і те, як вони призводять до невдачі, ще до впровадження, в той час як багато хто з нас вчаться на своїх помилках у ретроспективі. Але справжня проблема для більшості з нас — зрозуміти, чому все ж таки хороша бізнес-стратегія зазнала невдачі, — пише Скотт Арпаджян (Scott Arpajian), генеральний директор Softonic.

Чому хороші бізнес-стратегії зазнають краху

Незалежно від того, як ви на це дивитеся, здається, що у хорошої бізнес-стратегії є всі ключі до успіху. Результати можуть і не відповідати вашим очікуванням, але вони ж не повинні вести до повного провалу, вірно?

Цілком ймовірно, що це той самий випадок, коли ви шукаєте не там. Аналізу потребує не бізнес-стратегія, а її виконання. Ось деякі з основних помилок реалізації, які можуть привести до провалу хорошої бізнес-стратегії.

Невикористання важливих даних

Хороша бізнес-стратегія описує деякі конкретні вимірні ключові показники ефективності (KPI), які можуть допомогти вам відстежувати прогрес у досягненні успіху. Але включити їх у свій план і фактично використовувати їх для прийняття бізнес-рішень — це різні речі.

Переконайтеся, що ви визначили конкретні цілі своєї бізнес-стратегії і кілька відповідних показників для кожної з них. Встановіть процедури аналізу (щомісяця, щокварталу тощо). І використовуйте цю інформацію, щоб за потреби внести зміни в свій стратегічний план.

Фокус на неправильних даних

Точно так само, як ви можете ігнорувати дані, можна легко витратити занадто багато часу на певні точки даних, які не дають повної картини ефективності. Точні цифри — не єдині індикатори успішної реалізації стратегії.

Прийнято вважати, що показники зростання — це єдиний справжній показник успіху. Але можна легко відхилитися від важливих елементів своєї бізнес-стратегії, зберігши при цьому позитивне зростання.

Згадайте якісні елементи вашого бізнес-плану, такі як ідентичність вашого бренду і ціннісна пропозиція. Знайдіть час, щоб подумати, чи дійсно ваші поточні зусилля з розвитку відповідають цим цілям. Цей якісний аналіз у поєднанні з достовірними даними повинен дати повну картину прогресу та ефективності вашого бізнес-плану.

Нездатність реалізувати поточну стратегію

Більшість керівників бізнесу визначають ключові системи, які необхідно впровадити для реалізації бізнес-стратегії, вносять зміни на вищому рівні, а потім йдуть, припускаючи, що повсякденні операції також всі встануть на свої місця.

Це велика помилка, про яку я хотів би знати. Мені, як CEO, легко створити новий процес або найняти нового співробітника, який буде працювати над досягненням мети, а потім піти, вважаючи, що поточна корпоративна культура дозволить їм домогтися успіху. Однак, замість цього, я намагаюся копатися в повсякденних операціях, принаймні, зрідка.

Отримання інформації і внесення навіть невеликих змін на повсякденному рівні має висхідний ефект, який може ще більше сприяти досягненню ваших бізнес-цілей. Не кажучи вже про те, що це набагато більш рентабельно, ніж просто витрачати гроші на проблему, поки вона не вирішиться сама собою.

Виправляти те, що виправляти не потрібно

Можливо, ви розробили новий бізнес-план, який радикально відрізняється від вашого старого. Ми зробили багато подібних змін, коли я став CEO. Ми розробили нові продукти, працювали над зміною наших відносин з користувачами, переробили імідж нашого бренду тощо.

Хоча для цього нам потрібно було внести безліч внутрішніх змін, я виявив, що немає потреби повністю реорганізовувати бізнес-структуру і процеси. Замість цього я оцінив сильні та слабкі сторони різних команд і бізнес-ініціатив. Потім я вніс необхідні зміни.

Швидше за все, у вашому бізнесі вже є культура роботи з деякими ефективними елементами, які просто потрібно налаштувати. Пам’ятайте, що можна добитися значних змін і досягти успіху, не починаючи все з нуля.

Неможливість відрегулювати

Всупереч поширеній думці, успішний бізнес-план рідко передбачає його стовідсоткового дотримання. Ваше робоче середовище, споживачі, ринок та інші елементи швидко змінюються. Підхід, який був актуальний, коли ви вперше складали свій бізнес-план, може виявитися не настільки ефективним вже через кілька місяців.

Хорошу бізнес-стратегію слід розглядати як шаблон, який ви використовуєте для прийняття рішень. Потім ви можете покладатися на свої кількісні дані і якісну інформацію, аби приймати рішення по мірі вашого просування. Пристосування до змін або нових поглядів — це частина побудови та адаптації ефективної бізнес-стратегії. Думайте про ці зміни як про можливості, а не про невдачі.

У підсумку

Більшість підприємців сьогодні погодяться, що побудова сильної бізнес-стратегії — це лише половина того, що вам потрібно для успіху. Я б сказав, що це навіть менша половина. Сильний і стійкий ріст бізнесу забезпечується ефективним планом, правильним виконанням, аналізом і коригуванням по ходу справи. Прикладіть всі свої зусилля до створення докладного, дієвого плану, але для того, щоб домогтися успіху, не випускайте з уваги процеси, які будуть наступними.

За матеріалами "Why good business strategies fail".



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Можливо все!Можливо все!
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)