РЕЦЕНЗІЇ | Кращі книги 21 лютого 2006 р.

Найкращі книги з маркетингу 2005

Частина 4. Священний Грааль.
Прибутковий бренд: Як підвищити рентабельність, підзвітність брендів та довіру до них
(ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands)

Автор книги: Nick Wreden (Kogan Page, 2005)

4-та книга з переліку кращих 2005, наведеного Strategy+business, — це ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands.

Nick Wreden розглядає у ProfitBrand найдавніше і найважче запитання: здатність оцінити результати. Як ми з'ясовуємо, чи "це" спрацьовує? Він звертається до поняття "вимірювані бенчмарки" — ROI та рентабельність. "Без прибутковості, звісно, немає й бренду, незважаючи на креативність та захоплення навколо іміджу".

Містер Wreden намагається пояснити важливість "підтримання" особистих зв'язків з клієнтами і цінність вимірювання витрат задля можливості оцінити результати та збільшення рентабельності. "«Підтримання» є вирішальним, так як, за деякими оцінками, 80-95% продуктів провалилися і не стали брендами", — пише він. "Підтримка також важлива, тому що більше 2/3 покупок здійснюється одноразово. Тільки сфокусований на підтриманні бренд може призвести до другої, третьої покупки чи навіть до подібних закупівель протягом всього життя".

ProfitBrand розширює концепцію, відому в маркетинговій сфері як "справжня цінність бренду": "Бренд не створюється завоюванням нових клієнтів; він створюється шляхом утримання існуючих". "Найбільш конкурентоспроможні переваги продукції можна скопіювати. Єдина перевага, яку неможливо скопіювати, — це зв'язки з клієнтами". Брендингові стратегії, метою яких є зробити компанію №1 на ринку, приречені на поразку. Це тому, що підтримки бренду можна досягнути тільки на умовах, встановлених клієнтами, а не компанією.

Книга пропонує читачу схему визначення прибутковості на клієнта і шляхів інвестування у маркетинг, щоб привабити і зберегти прибуткових клієнтів. Вона надає, крок за кроком, вказівки щодо збору та консолідації даних і методів утримання покупців. У книзі надруковано не лише голі цифри, а й визначено перешкоди при зборі інформації та запропоновано тактики для їх подолання.

Книга містера Wreden є спробою відповісти на вчасно задане правильне запитання. ProfitBrand — добре написана та структурована книга з корисними практичними прикладами в кінці кожного розділу.

Як і три перші книги, представлені Strategy-business.com, ProfitBrand визначає зміни у маркетинговій грі. Але точка зору Wreden є глобальнішою. Автор простежив кілька чітко визначених періодів еволюції споживання від "масової економіки" (1920-ті — середина 90-х рр.) до "споживацької економіки" (середина 90-х рр. — до сьогодні) та до виникнення "економіки попиту".

Хоча доступність і наявність були ключами до ринкових дверей за споживацької економіки, перешкода для створення цінності зростає в умовах економіки попиту через необхідність негайно задовольняти потреби споживачів: успішність за економіки попиту потребує інтегрованих мереж постачання, з допомогою яких споживачам надаються персональні замовлення будь-коли та будь-куди, за їх бажанням, зростає можливість для зв'язку через багаточисельні медіа-засоби та надання персоналізованих товарів і послуг.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)