4-та книга з переліку кращих 2005, наведеного Strategy+business, — це ProfitBrand: How to Increase the Profitability, Accountability & Sustainability of Brands. Nick Wreden розглядає у ProfitBrand найдавніше і найважче запитання: здатність оцінити результати. Як ми з'ясовуємо, чи "це" спрацьовує? Він звертається до поняття "вимірювані бенчмарки" — ROI та рентабельність. "Без прибутковості, звісно, немає й бренду, незважаючи на креативність та захоплення навколо іміджу". Містер Wreden намагається пояснити важливість "підтримання" особистих зв'язків з клієнтами і цінність вимірювання витрат задля можливості оцінити результати та збільшення рентабельності. "«Підтримання» є вирішальним, так як, за деякими оцінками, 80-95% продуктів провалилися і не стали брендами", — пише він. "Підтримка також важлива, тому що більше 2/3 покупок здійснюється одноразово. Тільки сфокусований на підтриманні бренд може призвести до другої, третьої покупки чи навіть до подібних закупівель протягом всього життя". ProfitBrand розширює концепцію, відому в маркетинговій сфері як "справжня цінність бренду": "Бренд не створюється завоюванням нових клієнтів; він створюється шляхом утримання існуючих". "Найбільш конкурентоспроможні переваги продукції можна скопіювати. Єдина перевага, яку неможливо скопіювати, — це зв'язки з клієнтами". Брендингові стратегії, метою яких є зробити компанію №1 на ринку, приречені на поразку. Це тому, що підтримки бренду можна досягнути тільки на умовах, встановлених клієнтами, а не компанією. Книга пропонує читачу схему визначення прибутковості на клієнта і шляхів інвестування у маркетинг, щоб привабити і зберегти прибуткових клієнтів. Вона надає, крок за кроком, вказівки щодо збору та консолідації даних і методів утримання покупців. У книзі надруковано не лише голі цифри, а й визначено перешкоди при зборі інформації та запропоновано тактики для їх подолання. Книга містера Wreden є спробою відповісти на вчасно задане правильне запитання. ProfitBrand — добре написана та структурована книга з корисними практичними прикладами в кінці кожного розділу. Як і три перші книги, представлені Strategy-business.com, ProfitBrand визначає зміни у маркетинговій грі. Але точка зору Wreden є глобальнішою. Автор простежив кілька чітко визначених періодів еволюції споживання від "масової економіки" (1920-ті — середина 90-х рр.) до "споживацької економіки" (середина 90-х рр. — до сьогодні) та до виникнення "економіки попиту". Хоча доступність і наявність були ключами до ринкових дверей за споживацької економіки, перешкода для створення цінності зростає в умовах економіки попиту через необхідність негайно задовольняти потреби споживачів: успішність за економіки попиту потребує інтегрованих мереж постачання, з допомогою яких споживачам надаються персональні замовлення будь-коли та будь-куди, за їх бажанням, зростає можливість для зв'язку через багаточисельні медіа-засоби та надання персоналізованих товарів і послуг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |