6 найгірших сучасних книг про бізнес
Світ бізнесу постійно нарікає на відсутність відповідей на термінові проблемні питання, починаючи від технологічних проблем до глобалізації та від освітньої системи Сполучених Штатів до охорони здоров'я. Ще й американська індустрія бізнес-видань, яка повинна відігравати провідну роль в інтелектуальному зростанні менеджерів, схоже, з'їхала з глузду. Більшість бізнес-видань є просто жахливими. Нижче наводиться список шести найгірших видань бізнес-світу.
- "Робота з вами мене вбиває: звільнення від емоційних пасток на роботі" ("Working with You is Killing Me: Freeing Yourself from Emotional Traps at Work" by Katherine Crowley and Kathi Elster) включає найбезглуздіше невиразне лепетання. "Контролюйте власні реакції" — це мантра (твердження, яке постійно повторюється) даної праці. Відділяй, розділяй та деперсоналізуй. Так, очевидно це дійсно може допомогти.
- Оновлена і доповнена версія "Шість фундаментальних елементів успіху: Правила його правильного досягнення для Вас та Вашої організації" (The Six Fundamentals of Success: The Rules for Getting it Right for Yourself and Your Organization). Вона написана Stuart R. Levine-ом, який є керівником Stuart Levine & Associates, міжнародної консалтингової компанії. У книзі знайдемо кілька приголомшливих одкровень, що відображаються у назвах розділів: "Знання власної галузі", "Наполеглива праця" та "Створіть план". Очевидно, що Ви мусите бути абсолютно безмозкими, щоб дана книжка принесла вам хоч якусь користь.
- Книга "Невидимий працівник: Знаходження в кожному прихованого потенціалу" (The Invisible Employee: Realizing the Hidden Potential in Everyone), авторами якої є Adrian Gostick та Chester Elton, знаходиться на третьому місці нашого "хіт-параду".
- "Найкраща книга з продаж: 16 гранітних правил для отримання успіху в продажах!" (The Best Damn Sales Book Ever: 16 Rock-Solid Rules for Achieving Sales Success!). Саме так, зі знаком оклику в кінці! Написана Warren-ом Greshes, мотиваційним промовцем. Приголомшливе одкровення №1: "Успішні торговці вважають себе успішними." Навіщо знищувати ліси заради таких видань?
- "Закони постійного зростання: Завжди вважай своє майбутнє важливішим, ніж минуле" (The Laws of Lifetime Growth: Always Make Your future Bigger Than Your Past). Авторами видання є Dan Sullivan та Catherine Nomura. Отримайте насолоду від назв цих розділів: "Ваша вдячність повинна завжди бути більшою за Ваш успіх" та "Ваша впевненість повинна бути більшою за Ваш спокій"...
- Насамкінець хочемо представити книгу професора, який став керівником, William J. White "З першого дня: Порада керівникові, як почати незвичайну кар'єру" (From Day One: CEO Advice to Launch an Extraordinary Career). Ваш погляд обов'язково зупиниться на вражаючому висновкові: "Ваш довгостроковий успіх ґрунтується на вкладі у справу, яку Ви робите". Та невже?
Даний список адресується видавцям з тим, щоб вони перестали випускати у світ деякі дійсно жахливі екземпляри. Згадані видавці, очевидно, зовсім не розуміють справжніх проблем бізнесу. То яким же чином вони створюють книжки для бізнес-людей? До того часу, поки ця проблема не буде вирішена, подібні книги будуть потрапляти не на полиці управлінців, керівників бізнесу та підприємців, а до смітників.
Ярослав Федорак, за матеріалами Chief Executive.
|