Нова ера інновацій
The New Age of Innovation
Прахалад (C.K. Prahalad) та Крішан (M.S. Krishnan) розглядають інновацію виключно через призму прибутку. Це своєрідний виклик традиційній моделі, розробленій раніше у книзі Прахалада "Багатство біля основи піраміди" (The Fortune at the Bottom of the Pyramid), яка показує, яким чином компанії, що використовують нові бізнес-моделі, можуть отримати прибуток навіть обслуговуючи найбідніші щаблі населення.
У своїй новій праці "The New Age of Innovation: Driving Cocreated Value Through Global Networks" автори ідентифікують глобальний "мегатренд", сфокусований на споживача, який повинен інформувати всі корпоративні підходи до інновацій. Компанії починають пристосовувати свої продукти та послуги до потреб кожного окремого споживача. Встановлюються дуже амбітні цілі, яких можливо досягнути тільки через залучення дуже значних коштів. Століття назад бізнес працював по-іншому — він намагався витратити якомога менше ресурсів, при цьому пропонуючи споживачеві задоволення тільки його базових потреб. Але зважаючи на нові інформаційні тенденції, які відкривають безліч можливостей та дозволяють споживачеві вимагати до себе особливої уваги, бізнес повинен еволюціонувати.
Сьогодні все може бути кастомізовано (налаштовано під потреби споживача). Скажімо, взуттєвий магазин, при бажанні клієнта, може навіть відсканувати його підошву, щоб підібрати ідеальний тип та розмір взуття. Інтернет-навчання дає змогу студентам самостійно обирати, що і коли вони вивчатимуть. І це стосується майже всіх сфер бізнесу.
Таке тонке налаштування кожного продукту та сервісу відкриває перед бізнесом нові грандіозні можливості. Але їх досягнення вимагає важкої і наполегливої роботи. І звісно ж — відкритості для інновацій.
Ті, хто прочитає цю книгу, отримають змогу познайомитись із новим підходом до інноваційних викликів та детальним аналізом шляхів їх досягнення.
Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.
|