Миттєве опитування: Швидке та дешеве маркетингове дослідження для кожної організації
The Snapshot Survey: Quick, Affordable Marketing Research for Every Organization
Чого прагнуть ваші клієнти? Не завадило б втілити їхні бажання у продукті чи сервісі, який ви надаєте. Власники бізнесу розуміють цінність маркетингових досліджень для виявлення потреб та бажань споживача. Проте, основною причиною, через яку більшість відмовляється від проведення таких досліджень, є їх вартість. Компанії із невисоким бюджетом вважають проведення досліджень занадто дорогим чи таким, яке займає занадто багато часу.
Автор книги "Миттєве опитування..." Lloyd Corder, досвідчений стратег із маркетингових досліджень, стверджує, що завдяки техніці миттєвого опитування з'являється можливість провести швидке і дуже дешеве маркетингове дослідження. Миттєве опитування є набором із 10-15-ти запитань, які включають два чи три питання, на які потрібна більш розгорнута відповідь. Книга дає інструментарій та ідеї для кожного — від топ-менеджера до HR-менеджера — яким чином здійснити миттєве опитування. У розділах книги пояснюється, яким чином можливо ідентифікувати перспективи, яких прагне споживач. Різноманітні типи опитувань (задоволення споживача, розвиток бренду та опитування працівників компанії) також включені до питань, які розглядаються у книзі. Інформація, отримана за допомогою миттєвого опитування може бути використана для побудови маркетингових стратегій, оцінки поточної діяльності та інших цілей.
Чітко сформульовані та логічно вибудовані поради, які можуть бути знайдені у книзі, спрямовані в першу чергу до власників малого бізнесу. Проте, вони можуть бути використані й іншими компаніями.
Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.
|