РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 червня 2006 р.

Миттєве опитування: Швидке та дешеве маркетингове дослідження для кожної організації

The Snapshot Survey: Quick, Affordable Marketing Research for Every Organization

Чого прагнуть ваші клієнти? Не завадило б втілити їхні бажання у продукті чи сервісі, який ви надаєте. Власники бізнесу розуміють цінність маркетингових досліджень для виявлення потреб та бажань споживача. Проте, основною причиною, через яку більшість відмовляється від проведення таких досліджень, є їх вартість. Компанії із невисоким бюджетом вважають проведення досліджень занадто дорогим чи таким, яке займає занадто багато часу.

Автор книги "Миттєве опитування..." Lloyd Corder, досвідчений стратег із маркетингових досліджень, стверджує, що завдяки техніці миттєвого опитування з'являється можливість провести швидке і дуже дешеве маркетингове дослідження. Миттєве опитування є набором із 10-15-ти запитань, які включають два чи три питання, на які потрібна більш розгорнута відповідь. Книга дає інструментарій та ідеї для кожного — від топ-менеджера до HR-менеджера — яким чином здійснити миттєве опитування. У розділах книги пояснюється, яким чином можливо ідентифікувати перспективи, яких прагне споживач. Різноманітні типи опитувань (задоволення споживача, розвиток бренду та опитування працівників компанії) також включені до питань, які розглядаються у книзі. Інформація, отримана за допомогою миттєвого опитування може бути використана для побудови маркетингових стратегій, оцінки поточної діяльності та інших цілей.

Чітко сформульовані та логічно вибудовані поради, які можуть бути знайдені у книзі, спрямовані в першу чергу до власників малого бізнесу. Проте, вони можуть бути використані й іншими компаніями.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)