РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 квітня 2007 р.

Азартна гра у зростання

The Growth Gamble: When Leaders Should Bet Big on New Business — and How They Can Avoid Expensive Failures

Книга Ендрю Кембела та Роберта Парка (Andrew Campbell, Robert Park) "Азартна гра у зростання: За яких умов лідерам варто ставити на розвиток нового бізнесу і як їм уникнути ймовірних поразок" (The Growth Gamble: When Leaders Should Bet Big on New Business — and How They Can Avoid Expensive Failures) дає змогу читачам ознайомитися з досвідом найбільших світових корпорацій, які вирішили відкрити новий бізнес. Вона базується на широкому статистичному дослідженні, а також глибинних оглядах багатьох компаній, і показує, яким чином ініціативи до зростання можуть перетворитися на провальну азартну гру. Наприклад, у компанії Royal Philips Electronics за три десятиліття було здійснено 42 інвестиції у нові напрямки бізнесу, які подекуди виявлялися успішними, проте в загальному підсумку витрати на них перевершили прибуток.

Ендрю Кембел та Роберт Парк намагаються застерегти керівників компаній від прагнення відкривати нові напрямки бізнесу, особливо якщо таке прагнення було спричинене виключно спадом прибутковості основного напрямку діяльності. Для тих же лідерів, які, не зважаючи на застереження, все ж вирішили почати свою "азартну гру", книга пропонує 54 приклади успішних напрямків діяльності, що були засновані у 44-ох різних компаніях. Автори пропонують чотири індикатори, які вказують на обґрунтованість та ймовірність того, що стратегічна ініціатива зростання виявиться успішною. Не варто навіть думати про нове починання, якщо хоча б один із індикаторів показує "червоне світло":

  • Чи маємо ми відчутну перевагу (зелене світло), незначну перевагу (жовте світло) чи значне відставання (червоне світло) від конкурентів у новому бізнесі?
  • Чи можна очікувати на значні прибутки (зелене), середні (жовте), мізерні (червоне) від нового бізнесу?
  • Чи наявні у нас спеціалісти та лідери, які відмінно розуміються на новому напрямку (зелене), розуміються посередньо, але не гірше, ніж конкуренти (жовте), слабко розуміються (червоне)?
  • Вплив нового напрямку на наш ключовий бізнес буде позитивним (зелене), нейтральним (жовте) чи негативним (червоне)?

І хоча по суті жоден зі вказаних вище індикаторів не можна назвати новим, справжня цінність "Азартної гри у зростання" полягає у деталізації кожного індикатора та способі їх оцінки. Книга також пропонує цікаві відкриття щодо того, яким чином успішні бізнес-інновації можуть досягнути поставлених перед компанією завдань.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)