Бізнес як диво
Business As Unusual
Аніта Родік (Anita Roddick) — одна з найбільш обговорюваних, контроверсійних та успішних підприємців нашої ери. Її автобіографія "Бізнес як диво" (Business As Unusual) пропонує історію самої авторки та її компанії The Body Shop, відкриваючи перед читачами всі її зльоти та падіння із 1990-го року. Паралельно вона досліджує зростання консюмеризму та намагається передбачити можливі шляхи еволюції бізнесу у новому тисячолітті.
Родік дотикається до широкого кола особистих та політичних питань — від самооцінки до нехтування людських прав, пов'язаного з глобалізацією — а також пропонує власну візію потреб етичної економіки. Авторка доводить, що природнє людське прагнення до змін ніколи не повинно недооцінюватися, а суспільна свідомість завжди змушує корпорації переосмислювати свої дії. Розширюючи роль та відповідальність підприємця, а разом із нею — визначення та мету бізнес-етики, корпоративний світ готується до неминучих змін.
Сама Аніта Родік створила свою компанію The Body Shop у 1976-му році у Брайтоні (Англія). Визначальною ознакою цієї організації стала її спрямованість на суспільство та людські права. По суті ж Родік стала першою людиною, яка застосувала у своєму бізнесі те, що сьогодні ми називаємо корпоративною соціальною відповідальністю.
Ярослав Федорак, за матеріалами Chelsea Green Publishing.
|