РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 вересня 2007 р.

Нові правила маркетингу у скептичному світі

Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World

Іноді складається враження, що разом зі збільшенням зусиль та коштів, які маркетологи вкладають у просування продукту, зменшується бажання клієнтів слухати їх. І що більше маркетологи намагаються вплинути на світ споживачів, то більш скептичними стають останні, ставлячи під сумнів цінність пропонованих продуктів та сервісів. Тож мусимо визнати, що у світі надсучасних технологій та можливостей, створення продуктів та сервісів для цинічного споживача стає дедалі складнішим завданням.

У своїй новій книзі "Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World" Лін Апшоу (Lynn Upshaw) доводить, що компаніям та брендам слід демонструвати ринкові свою відкритість та чесність. Маркетологам слід раз і назавжди запам'ятати, що споживачі прагнуть і цілком заслуговують чесності та відкритості, ненав'язливого маркетингу та пропозицій цінності. Сьогодні споживачі шукають не стільки нижчих цін, скільки глибших стосунків. Сповнена конкретних прикладів, книга Апшоу показує, яким чином компанія може вибудувати довіру та зберегти чесність у маркетингу. Адже тільки таким чином можна перетворити скептичних покупців на лояльних споживачів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)