Нові правила маркетингу у скептичному світі
Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World
Іноді складається враження, що разом зі збільшенням зусиль та коштів, які маркетологи вкладають у просування продукту, зменшується бажання клієнтів слухати їх. І що більше маркетологи намагаються вплинути на світ споживачів, то більш скептичними стають останні, ставлячи під сумнів цінність пропонованих продуктів та сервісів. Тож мусимо визнати, що у світі надсучасних технологій та можливостей, створення продуктів та сервісів для цинічного споживача стає дедалі складнішим завданням.
У своїй новій книзі "Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World" Лін Апшоу (Lynn Upshaw) доводить, що компаніям та брендам слід демонструвати ринкові свою відкритість та чесність. Маркетологам слід раз і назавжди запам'ятати, що споживачі прагнуть і цілком заслуговують чесності та відкритості, ненав'язливого маркетингу та пропозицій цінності. Сьогодні споживачі шукають не стільки нижчих цін, скільки глибших стосунків. Сповнена конкретних прикладів, книга Апшоу показує, яким чином компанія може вибудувати довіру та зберегти чесність у маркетингу. Адже тільки таким чином можна перетворити скептичних покупців на лояльних споживачів.
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.
|