Візіонери: Нові правила маркетингу у скептичному світі
Truth: The New Rules for Marketing in a Skeptical World
Книга Сетіша Кумара (Satish Kumar) та Фредді Вайтфілда (Freddie Whitefield) "Візіонери: Нові правила маркетингу у скептичному світі" (Visionaries: The 20th Century's 100 Most Important Inspirational Leaders) розповідає нам історію сотні великих чоловіків та жінок, які дарували іншим надію та натхнення.
Двадцяте століття було означено війнами, диктатурами та нищенням навколишнього середовища. Проте знайшлися такі люди, які зуміли зберегти надію на світле та щасливе майбутнє і зуміли розповсюдити свої ідеї та візію. Саме їхній вплив допоміг позбавитися колоніалізму та імперіалізму, апартеїду та авторитарних режимів. Вони забезпечили відродження екологічної та духовної сфери.
Книга включає у себе огляд таких видатних людей, як:
- Світові лідери: Махатма Ганді, Мартін Лютер Кінг, Далай Лама;
- Духовні лідери: Джидду Крішнамурті, Десмонд Туту, Томас Мур;
- Письменники: Уенделл Беррі, Кахліл Гібран, Алдо Леопольд;
- Науковці: Рейчел Карсон, Джейн Гудбол, Джеймс Лавлок;
- Викладачі: Іван Ілліч, Рабіндранат Тагор;
- Економісти: І. Ф. Шумахер та Мухамед Юнус;
- Екологічні активісти: Вандана Шіва, Террі Темпест Вільямс та багато-багато інших.
У вступі автори Сетіш та Фредді визнають, що їхній перелік 100 візіонерів є цілковито суб'єктивним і у списку могли б з'явитися інші імена. Проте вони переконані, що люди, які потрапили до переліку, доклали найбільших зусиль для відродження та натхнення людей, які їх оточували.
Ярослав Федорак, за матеріалами Chelsea Green Publishing.
|