Майбутнє маркетингу
The Future of Marketing
Клієнти стають все краще та краще поінформованими, а їхні вимоги постійно зростають. Збільшується можливість вибору та потреба звітності від постачальників продуктів та послуг. Побудова бази лояльних клієнтів ще ніколи не була такою проблемою, як у наші дні. Але, тим не менше, вона залишається ключовим аспектом створення успішного та високорезультативного бізнесу.
Для того, щоб справитися з цими викликами та отримати всі переваги від нових можливостей, компанії повинні йти в ногу з мінливими потребами та вподобаннями своїх клієнтів, створювати цінність через інновації та нові продукти/сервіси, залучати клієнтів до довгострокової взаємовигідної взаємодії всюди, де це можливо.
Маркетинг — це той інструмент, який покликаний допомогти організаціям досягнути своїх амбітних цілей. А маркетологи, відповідно, повинні бути здатні і готові спонукати свої компанії рухатися цим шляхом.
Лідери світового бізнесу вже давно й успішно застосовують ці принципи. А не так давно, компанія Marketing Society спільно з Accenture опублікувала опитування 50-ти генеральних директорів та топ-менеджерів найвищого рівня щодо їхнього бачення ролі маркетингу в майбутньому успіху бізнесу. Це опитування з'явилося у твердій палітурці у вигляді книги "Майбутнє маркетингу" (The Future of Marketing) — безцінне джерело знань та ідей від провідних лідерів бізнесу для всіх, хто займається маркетингом і прагне вивести його на стратегічний рівень у компанії.
Ярослав Федорак, за матеріалами Accenture.
|