РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 грудня 2009 р.

Майбутнє маркетингу

The Future of Marketing

The Future of Marketing
Клієнти стають все краще та краще поінформованими, а їхні вимоги постійно зростають. Збільшується можливість вибору та потреба звітності від постачальників продуктів та послуг. Побудова бази лояльних клієнтів ще ніколи не була такою проблемою, як у наші дні. Але, тим не менше, вона залишається ключовим аспектом створення успішного та високорезультативного бізнесу.

Для того, щоб справитися з цими викликами та отримати всі переваги від нових можливостей, компанії повинні йти в ногу з мінливими потребами та вподобаннями своїх клієнтів, створювати цінність через інновації та нові продукти/сервіси, залучати клієнтів до довгострокової взаємовигідної взаємодії всюди, де це можливо.

Маркетинг — це той інструмент, який покликаний допомогти організаціям досягнути своїх амбітних цілей. А маркетологи, відповідно, повинні бути здатні і готові спонукати свої компанії рухатися цим шляхом.

Лідери світового бізнесу вже давно й успішно застосовують ці принципи. А не так давно, компанія Marketing Society спільно з Accenture опублікувала опитування 50-ти генеральних директорів та топ-менеджерів найвищого рівня щодо їхнього бачення ролі маркетингу в майбутньому успіху бізнесу. Це опитування з'явилося у твердій палітурці у вигляді книги "Майбутнє маркетингу" (The Future of Marketing) — безцінне джерело знань та ідей від провідних лідерів бізнесу для всіх, хто займається маркетингом і прагне вивести його на стратегічний рівень у компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами Accenture.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)