Зваблені успіхом: Яким чином найкращим компаніям вдається уникнути 9 пасток успішності
Seduced by Success: How the Best Companies Survive the 9 Traps of Winning
Білл Гейтс колись стверджував: "Успіх — поганий вчитель! Він робить розумних людей заручниками стереотипу, що вони не можуть програти". Успішні індивіди та організації часто починають думати, що "вхопили Бога за бороду" і удача посміхатиметься їм вічно. Як наслідок, вони ризикують розслабитися, віддатися ілюзорному відчуттю комфорту, стати посередніми. Натомість же їм слід продовжувати пошуки нових підходів, постійно покращувати продукцію та сервіси та завжди залишатися гнучкими та спритними.
У книзі "Зваблені успіхом" (Seduced by Success), автор Роберт Гербольд (Robert Herbold) демонструє, яким чином успішні компанії, які повірили у свою непереможність та віддалися самовдоволенню, можуть зазнати краху.
Автор ділиться переконливими кейсами, які ще раз показують, яким чином успіх зваблює передові компанії. Але окрім цього він пропонує дієві підходи для виправлення ситуації та розповідає, як уникнути дев'яти основних пасток, які з'являються на шляху кожної успішної організації.
Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.
|