РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 22 липня 2019 р.

Слухати не означає чути: чому вчить книга Марка Гоулстона «Я чую вас наскрізь»

Джерело: m!nd

Бекграунд. Марк Гоулстон (Mark Goulston) — психіатр і консультант для великого бізнесу. Перш ніж його книга «Я чую вас наскрізь. Як порозумітися з будь з ким» (Just Listen: Discover the Secret to Getting Through to Absolutely Anyone) була переведена українською, вона посіла перші місця в шести категоріях Amazon/Kindle. Сьогодні її видано 14 мовами. Сам автор у передмові зізнався, що з усіх своїх робіт він найбільше пишається саме нею.

За словами Гоулстона, до нього щодня звертаються люди з усього світу, життя яких змінила його книга. Причому це найрізноманітніші читачі — від виконавчих директорів, політиків, менеджерів з продажу до вчителів, поліцейських і домогосподарок. У скарбничці «успішних кейсів» є і випускник коледжу, який отримав «неможливу» роботу, і жінка, що врятувала свою кар’єру, знайшовши спільну мову з недоступним босом.

Автор упевнений, що секрет спілкування полягає не в балакучості, а в умінні слухати. «Якщо ви помітите, що людина хоче розповісти щось важливе, і дасте їй можливість це зробити, вас здивує те, що трапиться згодом», — зазначає Марк Гоулстон.

Я чую вас наскрізь. Як порозумітися будь з ким (Марк Ґоулстон)

Сюжет. У житті кожного з нас час від часу з’являються люди, до яких потрібно «достукатися». Але не вдається, і це доводить до сказу. Такою людиною може бути хтось зі службового оточення — підлеглий, член команди, клієнт або керівник. Або хтось із близьких — партнер, батько чи мати, дитина або розлючений «колишній». Одного разу настає момент, коли випробувано все: логіку, переконання, силу, благання, гнів. Що робити далі?

Автор прирівнює цю ситуацію до захоплення заручників, оскільки ви не можете звільнитися, потрапивши в полон чужого опору, страху, ворожості, апатії, впертості, егоїзму або потреби в емоційній підтримці. А ще — власної нездатності вжити ефективних заходів. То що ж слід робити, щоб «вивільнитися»?

  • Станьте «тихішими». Більшість людей, намагаючись знайти спільну мову з іншими, дуже активні. Вони переконують, заохочують, сперечаються, наполягають, саме так створюючи опір. Згідно з методикою Гоулстона, необхідно вчиняти з точністю навпаки: слухати, питати, відображати і повторювати те, що почули. Тоді люди відчуватимуть, що їх помічають, розуміють і поділяють їхні почуття. І це несподіване «скидання обертів» приверне їх.

  • Віддзеркалюйте. Щодня ви спілкуєтеся з людьми, які дають світу більше, ніж отримують навзаєм. Зрозуміти прагнення людини і задовольнити їх — один із найефективніших інструментів, які допоможуть знайти спільну мову майже з кожним з оточуючих на роботі або в інших сферах життя.

  • Пам’ятайте: більшість людей, яких ви зустрічатимете, хочуть, щоб з ними встановили контакт. Потрібно просто пробити стіни, які вони звели, щоб захиститися від болю і стороннього впливу.

  • Почніть з себе. Одне з найважливіших завдань — навчитися контролювати свої думки й емоції, бо в основному саме з цього починається спілкування з бажаним результатом. Оволодівши мистецтвом самоконтролю, ви зміните життя навколо себе.

Вам сподобається, якщо: ви цікавитеся психологією і хочете краще розуміти оточуючих, набути здатності впливати на ситуації, коли поведінка іншої людини здається непередбачуваною.

Вам не сподобається, якщо: ви не готові йти на «переговори з терористами», і вам простіше відмовитися від спілкування з людиною, ніж занурюватися в її проблеми.

Головна причина прочитати: ви побачите на реальних прикладах, як ефективно діють запропоновані доктором Гоулстоном методи спілкування. А завдяки спеціальним вправам зможете швидко застосувати їх і зберегти власні нерви.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)