Емоційний інтелект на робочому місці
The Emotionally Intelligent Workplace
Для того, щоб досягнути успіху на робочому місці, одного лише традиційного інтелекту може виявитися замало. Потрібен так званий емоційний інтелект — здатність нейтралізувати негативні почуття та фокусуватися на позитивних, таких як впевненість та відкритість.
На думку авторів книги "Емоційний інтелект на робочому місці" (The Emotionally Intelligent Workplace) Кері Черніса (Cary Cherniss) та Деніеля Гоулмана (Daniel Goleman), емоційний інтелект може вийти за рамки індивідуального сприйняття і стати ключовою ознакою всієї організації.
Написана членами Консорціуму досліджень щодо емоційного інтелекту в організаціях (Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations), книга висвітлює ключові концептуальні та стратегічні проблеми, які стосуються визначення, оцінки та розвитку емоційного інтелекту в компаніях.
Автори пропонують п'ятнадцять перевірених моделей, які вже давно працюють і зарекомендували себе у різних організаціях. Вони також діляться двадцятьма двома стратегіями розвитку емоційного інтелекту та пропонують безліч методик оцінки емоційної та соціальної компетенції в організаціях.
Якщо ви прагнете, щоб ваша компанія стала найкращою у сфері взаємин між людьми та підвищенні ефективності бізнесу — тоді вам обов'язково слід познайомитися із книгою "Емоційний інтелект на робочому місці".
Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.
|