Бізнес-книги: 10 найбільш очікуваних новинок осені
Як працювати зі складними людьми, про типи робочих геніїв, чому менеджери важливі, про зліт і падіння американської компанії-ікони, про баланс між інтуїцією та інформацією тощо — у нових книгах від Емі Галло, Патріка Ленсіоні, Ніколая Фосса і Пітера Клейна, Вільяма Кохана та інших авторів. Leading Blog представив добірку найкращих бізнес-книг, які видано восени 2022 року.
1. «Будуємо для завтрашнього дня: план дій для прийняття змін, швидкої адаптації та забезпечення майбутньої кар’єри» (Джейсон Файфер)
Build for Tomorrow: An Action Plan for Embracing Change, Adapting Fast, and Future-Proofing Your Career by Jason Feifer
Моменти найбільших змін можуть також бути моментами найбільших можливостей. Адаптуйтеся швидше та використовуйте силу змін на свою користь за допомогою цього посібника від головного редактора журналу Entrepreneur та ведучого подкасту Build for Tomorrow. Ми переживаємо зміни у чотири фази. Перша — паніка. Потім ми адаптуємося. Далі ми знаходимо нову норму. І, нарешті, досягаємо фази, яку не могли собі уявити на початку — моменту, коли ми розуміємо, що не повернемося назад.
Книга «Build for Tomorrow» покликана прискорити цей процес — допомогти вам зменшити паніку, швидше адаптуватися, визначити нову норму і процвітати в майбутньому. І це відбувається в той момент, коли ми всі певним чином відчуваємо зміни в нашому житті. Пандемія спричинила момент колективних змін, і ми все ще змушені будувати нові плани і вносити корективи в наші життя, сім’ї та кар’єри. Багато хто з нас вже ніколи не повернеться назад, продовжуючи працювати вдома, вимагаючи вищої заробітної плати або започатковуючи нові бізнеси.
2. «Порозуміння: як працювати з будь-ким (навіть із складними людьми)» (Емі Галло)
Getting Along: How to Work with Anyone (Even Difficult People) by Amy Gallo
Робочі стосунки можуть бути складними. Стрес від спілкування з важкими людьми знижує нашу креативність і продуктивність, погіршує нашу здатність ясно мислити і приймати обґрунтовані рішення, а також змушує нас відсторонюватися. Ми можемо не спати ночами, турбуючись, відмовлятися від роботи або реагувати так, про що пізніше шкодуємо — закочувати очі на нараді, огризатися на колег або мовчати, коли потрібно висловитися.
У книзі «Getting Along» експертка із питань робочого місця та ведуча подкасту Harvard Business Review Емі Галло визначає вісім відомих типів складних колег — невпевнений у собі бос, пасивно-агресивний колега, всезнайка, упереджений колега та інші — і пропонує стратегії, розроблені для конструктивної роботи з кожним із них.
3. «6 типів робочих геніїв: найкращий спосіб зрозуміти свої здібності, фрустрації та команду» (Патрік Ленсіоні)
The 6 Types of Working Genius: A Better Way to Understand Your Gifts, Your Frustrations, and Your Team by Patrick M. Lencioni
«The 6 Types of Working Genius» — це найшвидший спосіб допомогти людям визначити тип роботи, який принесе їм радість і енергію, та уникнути тієї, яка призводить до розчарування і вигорання. Крім особистих відкриттів і миттєвого полегшення, які пропонує книга, модель Патріка Ленсіоні також дає командам надзвичайно просту і практичну основу для використання природних здібностей один одного. У своїй класичній манері він втілює свою модель у життя в захоплюючій байці, яка є настільки ж достовірною, наскільки й переконливою.
Ленсіоні розповідає історію Булла Брукса, підприємця, чоловіка і батька, який вирішив подолати власне розчарування на роботі і натрапив на новий спосіб мислення, що змінив його бачення своєї роботи, команди і навіть шлюбу. На додаток до цієї книги, Ленсіоні та Table Group створили 10-хвилинну оцінку, яка допомагає людям швидко визначити свої здібності та застосувати цю модель до себе та своїх команд.
4. «Чому менеджери важливі: ризики компанії без керівника» (Ніколай Фосс, Пітер Клейн)
Why Managers Matter: The Perils of the Bossless Company by Nicolai J. Foss and Peter G. Klein
Досить заманливим є спокуситися футуристичними фантазіями, де кожна компанія матиме культуру стартапу. І де співробітники в химерних, примхливих офісних умовах, звільнені від ієрархій і босів, які їх пригнічують, є запорукою проривної продуктивності. Автори цієї книги Ніколай Фосс і Пітер Кляйн закликають повернутися до реальності. Ці примхи за іронією долі призводять до мікроменеджменту і, часто, до катастрофи. Компанії та суспільства, показують вони, потребують влади та ієрархії для координації роботи, в тому числі творчої.
І, як не дивно, вони ілюструють, як креативне використання влади та ієрархії допомагає компаніям бути більш рухливими і гнучкими, дозволяючи освіченим, мотивованим людям і командам процвітати. І не в останню чергу: вони надають докази того, що глобальні виклики, такі як поширення штучного інтелекту, економічні потрясіння, розширення прав і можливостей працівників сфери знань і події «чорного лебедя», такі як пандемія, насправді роблять ієрархію і роботу керівника більш важливою, ніж будь-коли раніше.
5. «Ideaflow: єдина бізнес-метрика, яка має значення» (Джеремі Атлі, Перрі Клебан)
Ideaflow: The Only Business Metric That Matters by Jeremy Utley and Perry Klebahn
Ми всі прагнемо великих ідей, але мало хто насправді розуміє, як вони народжуються. Інновації не з’являються в результаті спринту чи хакатону — це результат максимізації потоку ідей. Джеремі Атлі та Перрі Клебан зі Стенфордського інституту дизайну Хассо Платтнера (відомого як d.school) у своїй новій книзі пропонують перевірену стратегію, як самостійно або разом з командою висувати чудові ідеї та швидко визначати, які з них варті уваги.
Можливо вам доводилося стикатися з низьким потоком ідей. Чи бували ви в тих тихих конференц-залах, із наполовину заповненою дошкою та невирішеною бізнес-ціллю? Завдяки перевіреній системі, викладеній у цій книзі, підприємці, менеджери та лідери дізнаються, як використовувати дивовижні та цінні ідеї на вимогу та наповнити творчий конвеєр проривними інноваціями.
Автори мають багаторічний досвід керівництва провідним акселератором Launchpad та консультування найбільш інноваційних компаній світу, таких як Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty та Hyatt.
6. «Розумніша колаборація: новий підхід до подолання бар’єрів та трансформації роботи» (Хейді Гарднер, Іван Матвяк)
Smarter Collaboration: A New Approach to Breaking Down Barriers and Transforming Work by Heidi K. Gardner and Ivan A. Matviak
На основі своїх досліджень, проведених за участю тисяч керівників з усього світу, автори діляться глибоким розумінням того, як впроваджувати більш розумну колаборацію та уникати потенційних пасток. Вони також допомагають лідерам вирішувати такі складні проблеми, як неправильно підібрані стимули, перевантаження співпраці та непередбачувані наслідки для різноманітності та інклюзивності. Книга, доповнена практичними порадами та кейсами, завершується надихаючими прикладами груп, які використовують розумну колаборацію для вирішення найбільших викликів суспільства, таких як порятунок океанів, викорінення хвороб та боротьба з глобальним потеплінням.
«Smarter Collaboration» є важливим посібником для далекоглядних лідерів, які прагнуть трансформувати свої організації, змінити способи роботи, підвищити вплив і досягти успіху.
7. «Крах влади: зліт і падіння американської ікони» (Вільям Кохан)
Power Failure: The Rise and Fall of an American Icon by William D. Cohan
У майстерній переоцінці компанії, яка колись стверджувала, що «втілює хороші речі в життя», видатний фінансовий журналіст Вільям Кохан доводить, що неймовірна історія злету і падіння General Electric є не лише взірцем, а й призмою, через яку ми можемо краще зрозуміти американський капіталізм. Починаючи з її заснування, інновацій та експоненціального зростання через поглинання та злиття, Коан занурюється в глибини легендарної культури управління GE, її новаторської доктрини акціонерної вартості та її, здавалося б, прихованих «сліпих плям», щоб показати, що компанія не була застрахована від гордині та помилок, яких можна було б уникнути та від яких страждають багато інших корпорацій.
У книзі «Power Failure» Кохан розвінчує міф про GE, досліджуючи в насиченій розповіді, як колись велика компанія опинилася зломленою і розбитою на друзки — повчальна історія на довгі віки.
8. «Звільнення: сила знання, коли потрібно піти» (Енні Дьюк)
Quit: The Power of Knowing When to Walk Away by Annie Duke
Бізнес-лідери, у яких мільйони доларів викинуті на вітер, щосили намагаються відмовитися від нової програми або продукту, який просто не працює. Уряди, втягнуті в безнадійний конфлікт, вірять, що наступна тактика нарешті стане тією, яка виграє війну. А у власному житті ми наполегливо продовжуємо стосунки чи кар’єру, які більше не слугують нам. Чому?
За словами Енні Дюк, перед обличчям складних рішень ми страшенно боїмося здатися. І це суттєво стримує нас. У книзі «Quit» Дюк вчить, як правильно звільнятися. Спираючись на історії елітних спортсменів, таких як підкорювачі Евересту, засновників провідних компаній, таких як CEO компанії Slack Стюарт Баттерфілд, та відомих артистів, таких як Дейв Шапелль, Дюк пояснює, чому відмова є невід’ємною складовою успіху. Вона також пише про стратегії визначення того, коли варто зупинитися, а коли — ні, що заощадить вам час, енергію та гроші.
9. «Виклик вигорання: управління взаємовідносинами людей зі своєю роботою» (Крістіна Маслач, Майкл Лейтер)
The Burnout Challenge: Managing People’s Relationships with Their Jobs by Christina Maslach and Michael P. Leiter
Вигорання є однією з найбільш значущих небезпек, з якими сьогодні стикаються працівники на робочому місці. Воно також є одним із найбільш незрозумілих. Посилаючись на велику кількість дослідницьких даних та спираючись на ілюстративні анекдоти, «The Burnout Challenge» показує, як організації можуть змінитися, щоб сприяти стійкій продуктивності.
Крістіна Маслач і Майкл Лейтер пропонують корисні інструменти для виявлення ознак вигорання працівників; найчастіше це — виснаження, цинізм і неефективність. Вони також консультують менеджерів щодо збору та інтерпретації опитувань самооцінки працівників, які можуть виявити проблеми на робочому місці та потенційні шляхи їх вирішення. А коли справа доходить до впровадження змін, Маслач і Лайтер надають практичні, засновані на фактах рекомендації. Вони стверджують, що головне — починати з менш обтяжливих змін, які, тим не менш, працівники вважають значущими, закладаючи основу для більш ґрунтовних реформ у майбутньому.
10. «Рішення над десятковими долями: баланс між інтуїцією та інформацією» (Пол Магноне, Крістофер Франк, Одед Нетцер)
Decisions Over Decimals: Striking the Balance between Intuition and Information by Paul F. Magnone, Christopher J. Frank and Oded Netzer
Гнучке прийняття рішень є обов’язковим, якщо ви керуєте у світі, що управляється даними. Серед потоків даних і незліченних зустрічей ми приймаємо поспішні і повільні рішення, а часто не ухвалюємо жодних. Унікально поєднуючи теорію та практику, книга «Decisions Over Decimals» розриває цей шаблон, об’єднуючи аналіз даних із людським судженням, щоб перейти до дії — гострий підхід, який автори називають кількісною інтуїцією (Quantitative Intuition, QI).
QI підвищує здатність мислити за межами великих даних, не нехтуючи ними і не женучись за ідеальним рішенням, розуміючи при цьому, що такого рішення насправді ніколи не може існувати. Успішні особи, які приймають рішення, поєднують критичне мислення з неупередженістю, змішуючи інформацію, інтуїцію та досвід.
|