Стратегія глобального мислення: Як посилити великі ідеї і відмовитися від дріб'язкового мислення
Big Think Strategy: How to Leverage Bold Ideas and Leave Small Thinking Behind
Надзвичайно цікава і легка для прочитання книга Бернда Шмідта (Bernd Schmitt) "Стратегія глобального мислення" (Big Think Strategy) спонукає компанії мислити глобальними категоріями. Виступаючи проти інкременталізму (методу додавання до проекту багатьох, часто незапланованих, дріб'язкових виправлень замість менш численних, але більш глобальних змін) автор доводить, що задля забезпечення власної успішності організаціям слід навчитися мислити і діяти глобально.
У своїй книзі Бернд використовує безліч реальних прикладів, які допомагають унаочнити ідею "глобального мислення" та "дріб'язкового мислення". Він спонукає читачів до виходу за рамки конвенційного мислення, наводячи приклади не лише зі сфери бізнесу, але й із інших сфер людського життя, таких як перебудова Нового Орлеану та внесення у проект численних парків задля зрошення міста; розробка проекту Wikipedia та створення "Троянського коня".
Шмідт дотримується традиційної моделі формулювання та реалізації стратегії. Він пропонує детальну інструкцію застосування своїх ідей та ілюструє їх на трьох рівнях (внутрішньому, середньому та зовнішньому). Внутрішній рівень пов'язаний із підсиленням глобального мислення та боротьбою із "дріб'язковим мисленням". Середній рівень відповідає за лідерство. Зовнішній рівень покриває теми організованого стимулювання, балансу між працею та винагородою за нею, специфічного менталітету, підприємницького духу та ін.
У книзі лише 159 сторінок, які пропонують легкі для розуміння та впровадження концепції. Книга стимулює уяву і варта того, щоб із нею познайомитись.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|