РЕЦЕНЗІЇ | Книга 10 червня 2008 р.

Лідери, яких ми потребуємо

The Leaders We Need

Майкл Маккобі (Michael Maccoby), стратегічний консультант із питань корпоративного розвитку та автор книги "Лідери, яких ми потребуємо" (The Leaders We Need) пояснює, чому найкращі лідери завжди наділені "особистісним інтелектом" який визначає, підсилює та якісно взаємодіє з домінантним типом соціального характеру його послідовників. Соціальний характер він визначає як "емоційні атрибути та цінності, притаманні певній групі індивідів (класові)".

Маккобі переконаний, що лідерство залежить від контексту, в якому воно існує. Соціальний характер та соціальні цілі захищаються лідером. Наприклад, в часи індустріальної епохи особливої популярності набув класичний стереотип традиційної сім'ї, на чолі якої зазвичай стояв чоловік та батько, як наставник та захисник. Така модель лідерства надавала привілеї дисциплінованим бюрократичним лідерам, які встановлювали чіткі цілі. Бізнес структурувався відповідно до ієрархічної моделі, в які кожен наступний щабель був повністю підлеглим попередньому. Найвищою цінністю в такій моделі була стабільність. І така модель вважалась основною до 1970-их років.

У 80-их роках провідним архетипом лідера став "Гравець" — обізнаний у політиці лідер, який ставиться до роботи, як до гри, у якій він повинен здобути перемогу. Розмір корпорацій почав скорочуватися, а люди працювали "за бажанням". Соціальний характер базувався на командних цінностях та зосереджувався на короткострокових цілях.

Сучасне покоління лідерів Маккобі називає "інтерактивним". Вирощені на комп'ютерних іграх, вони підтримують гнучкі та багатоманітні стосунки. Вони сповідують "оптимістичний" світогляд, а до батьків ставляться, як до друзів. Вони хочуть працювати з лідерами, які будуть максимально демократичними та якомога менше перейматимуться питаннями особистої влади.

Книга Маккобі "Лідери, яких ми потребуємо" на загал є дуже цікавим та насиченим інформацією виданням, з яким варто ознайомитись кожному, хто прагне стати хорошим лідером сучасності.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)