Століття новітніх ринків
The Emerging Markets Century
У своїй новій книзі "Століття новітніх ринків" (The Emerging Markets Century) інвестиційний менеджер Антуан Ван Агтмаель (Antoine van Agtmael) — першопроходець, який фактично вигадав термін "новітні ринки" — піднімає завісу над найпотужнішими економічними центрами. На його тверде переконання центр влади зараз прямує у бік новітніх ринків. І такий перерозподіл влади відкриває надпотужні можливості для тих людей, які стежать за новими тенденціями.
Нове покоління провідних компаній створює справжнісіньку конкуренцію своїм старшим і більш досвідченим колегам. Такі потужні бренди, як IBM, Ford, Sony та Shell — сьогодні перебувають у небезпеці. Якщо вони не поставляться серйозно до загрози з боку першопрохідців, то вже найближчим часом можуть перетворитися на вчорашній день. Розуміння того, яким чином новітні компанії досягають домінантних позицій на ринку, сьогодні стає ключовим для традиційних компаній, які давно й успішно працюють у своїх сферах.
Із кожним роком до нашого обігу входить все більше та більше продуктів, вироблених у новітніх ринках: Бразилії, Китаю, Індії, тощо. Ці продукти часто виявляються настільки дешевими, що західним компаніям годі й думати вступати у цінову війну з їхніми виробниками. Але тоді яким чином західні компанії зможуть втриматися на плаву і що їм для цього необхідно зробити?
Маючи глибинні знання про новітні ринки (центри влади), які базуються на тридцятирічному досвіді роботи, подорожей та інвестицій у нові компанії, Ван Агтмаель розповідає про розвиток двадцяти п'яти новітніх "гігантів", пояснюючи, чим вони відрізняються від своїх західних колег. Автор також розглядає їхні стратегії зростання та аналізує їхній шлях до домінування, який змінив наше життя. Його висновки дозволяють зрозуміти, яким чином західні компанії можуть використати можливості, які відкриваються перед ними, і отримати зиск із новітніх ринків.
"Століття новітніх ринків" — надзвичайно цікава книга для кожного, хто хоче зрозуміти реальні рушії змін у глобальній економіці.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.
|