План польоту
Flight Plan: The Real Secret of Success
Автор книги "План польоту: справжній секрет успіху" (Flight Plan: The Real Secret of Success) Браян Трейсі (Brian Tracy) переконаний, що принципи досягнення певних цілей у житті кожної людини подібні до дій пілота, який керує літаком. Пілот знає, що 90% часу він не буде дотримуватися точного курсу. Повітряні потоки відхилятимуть літак на північ та на південь, туман не дасть змоги точно визначити його теперішнє місцезнаходження, пілоти інших літаків також час від часу змушуватимуть його відхилятися від курсу, щоб уникнути зіткнення. Але, попри всі ці перешкоди, в абсолютній більшості випадків пілотові таки вдається досягнути пункту призначення.
Насамперед розповімо коротко про автора. Браян Трейсі — людина, яка змогла забезпечити своє життя, пишучи книги про те, що ви й так знаєте, але при цьому створюючи чіткі і зрозумілі покрокові схеми, які легко впроваджувати у життя. Окрім того, автор володіє мистецтвом створення настільки яскравих метафор, що їх пам'ятаєш ще дуже довго після того, як закінчив читати. Можливо, саме завдяки своєму особливому стилю, він ніколи не зникає із найвищих позицій рейтингів бестселерів. І "План польоту" — не виняток.
Трейсі порівнює формування життєвого плану зі складанням плану польоту, сповідуючи при цьому методологічний та практичний підхід. Він радить читачеві створити конкретний перелік цілей, які той хоче досягнути і серйозно взятися за їх втілення. До книги навіть включена спеціальна формула стратегічного планування, яка дозволяє оцінити втрачену вартість кожної години, коли ви "прямуєте у хибному напрямку".
Браян також пропонує своїм читачам прагматичну парадигму "just do it". Він наполягає, що досягнення цілй завжди повинне супроводжуватись готовністю отримувати результат. Іншими словами, ви повинні відчувати себе так, неначе мета вже досягнута.
На закінчення можна додати, що книга справді може стати хорошим мотиваційним інструментом, який дозволяє сфокусуватись на досягненні цілей. Особливо для тих людей, які знають, чого вони хочуть, але не знають, як цього досягнути.
Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.
|