РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 травня 2009 р.

Реальна «вартість» конкурентної переваги Китаю

The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage

У своїй книзі "Ціна Китаю: Реальна "вартість" китайської конкурентної переваги" (The China Price: The True Cost of China Competitive Advantage) автор Олександра Харні (Alexandra Harney) показує нам ультрамодерний світ заводів та компаній, які працюють за всіма книжковими правилами і на які приводять іноземних інспекторів та клієнтів-бізнесменів. І, в той же час, вона порівнює цей світ із зовсім "негламурними" брудними приміщеннями фабрик, які знаходяться зовсім поруч, і в яких кипить реальна робота. Саме тут відбувається виробництво всіх продуктів і саме тут твориться багатостраждальний китайський товар, як тільки іноземні делегації повертаються на свою батьківщину.

На сторінках книги можна познайомитися з різними представниками китайського виробництва: починаючи з керівників незаконних вугільних шахт і закінчуючи найбільш низовими робочими, які втрачали кінцівки, працюючи в небезпечних умовах.

Харні обережно, але цілеспрямовано нищить іноземні стереотипи про бізнес у Китаї. Провідні світові компанії, які співпрацюють із китайськими виробниками, можуть навіть не здогадуватися, де і в яких умовах насправді створюється продукція, яку вони споживають. Не кажучи вже про абсолютну відсутність будь-яких натяків на корпоративну соціальну відповідальність.

Така поведінка китайських компаній цілком зрозуміла — вони хочуть і надалі створювати максимально дешеві продукти і таким чином заробляти все більше та більше. Бажання власників збагатитися тут повністю відповідає бажанню клієнтів отримати дешевий товар.

Ціль книги, за твердженням самої авторки: "Відкрити справжню вартість конкурентної переваги Китаю". Тобто ту вартість, яка вимірюється не лише грошима, а насамперед фізичним та психологічним здоров'ям самих працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)