Зростай ЗАРАЗ: Маркетинговий посібник для успішних компаній
Energize Growth NOW: The Marketing Guide to a Wealthy Company
Як виглядає традиційний сценарій для успішного підприємця? Ви створюєте компанію і вкладаєте весь свій час та зусилля у її розвиток. Але після того, як компанія "зводиться на ноги" — вона починає жити своїм життям. Системи, процедури, політики та фінансові потоки намагаються звернути на себе вашу увагу. Всі ці потреби та необхідні дії часом призводять до вигорання і ситуації, при якій ви вже не відчуваєте того ж захоплення та готовності віддавати всього себе компанії. Змінюється культура вашої компанії, змінюються ваші прибутки, а ваше здоров'я та колишнє відчуття щасливості поволі випаровується. І ви здаєтесь, або продаючи свою компанію або просто закриваючи її.
Але цей сценарій не завжди повинен закінчуватися так сумно. Беручи на озброєння процеси планування та поради, наведені у книзі Лайзи Нірелл (Lisa Nirell) "Зростай ЗАРАЗ" (Energize Growth NOW), ви зможете поєднати стратегічне планування з маркетинговою діяльністю, що, в свою чергу, дасть вам змогу досягнути довгострокового зростання, не витрачаючи на це по 16-18 годин щодня.
"Зростай ЗАРАЗ" — це чудовий посібник, що розповідає, як перетворити ваш успішний стартап на не менш успішну і стабільну компанію, яка зможе розвиватися та міцніти.
Зокрема із книги ви дізнаєтеся про те, як:
- уникати традиційних проблем, пов'язаних зі зростанням компанії;
- уникати відволікаючих факторів, які не дають змоги сконцентруватися на своїх цілях та саботують хороші ідеї;
- створити візію свого бізнесу та налаштувати на неї людей, які працюють з вами;
- створити план стратегічного зростання, який працюватиме;
- швидко пристосовуватися до мінливого ринку;
- прив'язати ваш бренд до плану зростання, щоб максимізувати ефективність на ринку;
- працювати з онлайн-спільнотами та соціальними мережами для підтримання довгострокових стосунків.
Але, що найважливіше, книга Лайзи Нірелл допоможе вам не втратити зв'язок зі своїми клієнтами та партнерами, подолати "підприємницькі страхи" та залишатися сфокусованими на візії та цілях вашого бізнесу.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|