Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих фінансових результатів
Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance
Чи приносить вам гроші клієнтський досвід ваших споживачів? А може навпаки — вимагає великих витрат? Чи можете ви дати відповідь на ці запитання?
Як ланцюжок кісток доміно, які падають, коли ви штовхаєте одну з них, ваші щоденні дії всередині організації також є взаємопов'язаними і, якщо правильно налаштувати зв'язки між ними, можуть виявитися надзвичайно ефективними та сприяти підвищенню фінансової результативності цілої компанії. Визначення ключового споживача, як і визначення місця для першої кістки доміно, здатне забезпечити логіку всього ланцюжка. Компанії, які навчились правильно працювати зі своїм ключовим споживачем показують найвище зростання результативності, продуктивності та стабільності.
Книга Лінди Айленд (Linda Ireland) "Доміно: Як клієнтський досвід може змінити весь ваш бізнес і привести до кращих результатів" (Domino: How Customer Experience Can Tip Everything in Your Business toward Better Financial Performance) розповідає про те, яким чином працюють зв'язки між досвідом клієнта та управлінням і фінансовими результатами компанії. Цей чудовий посібник переповнений практичними вправами, робочими перевіреними принципами для визначення ключового клієнта, досвіду, яким компанія хоче його забезпечити, а також перетворення цих принципів на дієву стратегію, яка вестиме до цілком вимірюваних фінансових результатів.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|