У книзі "Агенти довіри" (Trust Agents) два "ветерани" соціальних медіа показують та розповідають, яким чином соціальні мережі можуть стати в нагоді при створенні бренду, розширенні впливу, підвищенні репутації і звісно ж — яким чином це впливає на прибутки компанії. Люди, які вміють працювати в Інтернеті і мають вплив в онлайні, можуть керувати довірою, репутацією та стосунками, використовуючи соціальні медіа. І саме від них залежить, чи зростатиме бізнес та його вплив на інтернет-складову репутації. У книзі наведені кейси про те, яким чином використовувалися соціальні інструменти для створення мереж впливу і яким чином можна використовувати ці мережі для зростання власного бізнесу. А оскільки саме довіра є ключовим аспектом створення репутації в онлайні — то людей, які працюють у цій сфері, називають "агентами довіри". І це ключові люди, які обов'язково потрібні вашій компанії. Тож якщо ви дбаєте про власний бізнес і хочете досягнути успіху — вам обов'язково потрібно познайомитися із цією книгою і вже сьогодні почати працювати в напрямку створення довіри в Інтернеті та соціальних мережах з використанням "агентів довіри". Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |