Сила переконання: Мистецтво впливу на людей
Persuasion: The Art of Influencing People
Всім нам знайомі люди, які завжди говорять і діють надзвичайно переконливо. На перший погляд не докладаючи жодних зусиль, вони якимось чином заслуговують нашу довіру, інтерес та підтримку знову і знову. Що це... вроджений дар? Ілюзія?
Автор книги "Сила переконання: Мистецтво впливу на людей" (Persuasion: The Art of Influencing People) Джеймс Борг (James Borg) переконаний, що сила переконання — це мистецтво впливу, якому можна навчитися.
Маючи за плечима роки досліджень та аналізу поведінки і характеру найбільш переконливих людей, автор ділиться з читачем "магічною" формулою, яка допоможе впровадити техніки переконання у повсякденне життя кожного управлінця та керівника. Окрім того книга вчить 7 основним навичкам, які допоможуть у нелегкій справі "завоювання" сердець та умів.
У книзі пояснено:
- чому так важливо бути хорошим слухачем;
- яким чином фокусувати увагу на необхідних речах;
- як дізнатися більше про мову тіла та навчитися читати невербальні знаки;
- навіщо розвивати пам'ять та яким чином досягнути найкращих результатів;
- як навчитися говорити "правильні" речі у "найкращий" момент;
- як поводитися зі "складними" людьми
та багато-багато іншого.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.
|