Значення для клієнтів має тільки одна річ — цінність. І єдиний перевірений спосіб підвищити продуктивність — пропонувати все нові і нові форми цінності. Продавці повинні стати справжніми експертами у бізнесі своїх клієнтів, щоб допомагати їм досягати кращих результатів. Еволюція від "продавців" до "бізнесменів, які продають" дозволить останнім зайняти місце за столом серед людей, які приймають в компанії стратегічні рішення. Книга "Сядьмо за стіл" пропонує практичні поради щодо того, як краще встановлювати зв'язки з тими, хто справді приймає рішення. Коли їм вдасться зробити це — тоді продавці по-справжньому зможуть формувати попит на свої продукти та сервіси, захищати свій ключовий бізнес та здійснюваи все більшу та більшу кількість успішних продаж. Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |