Маркетинг та PR у реальному часі
Real-Time Marketing and PR
Попередня книга Девіда Мірмана Скотта (David Meerman Scott) "Нові правила маркетингу та PR" (The New Rules of Marketing & PR) розплющила людям очі на нові реалії просування в епоху Web. Протримавшись шість місяців у переліку найкращих книг Business Week, "Нові правила" по суті стали прикладом сучасної бізнес-класики.
У новій книзі "Маркетинг та PR у реальному часі" (Real-Time Marketing & PR) Скотт повертається до своєї улюбленої темі ідей та можливостей у сьогоднішньому мінливому та доступному 24x7 бізнес-середовищі. Під маркетингом в реальному часі Скотт має на увазі здатність бізнесу реагувати на події в момент, коли вони трапляються. Прикладом маркетингу в реальному часі є вміння створювати (чи вдосконалювати) продукти та сервіси відразу після отримання зворотного зв'язку від споживачів.
Інтернет докорінно змінює швидкість ведення бізнесу, "стискаючи" час та віддаючи конкурентну перевагу тим, хто здатен адаптуватися з надзвичайною швидкістю.
На кожному ринку є місце для розумних організацій, які здатні захопити значну частку ринку, навчившись миттєво реагувати на зміни і пристосовуватися до них. У книзі викладено кілька способів використання сили стратегій реального часу для вибудовування джерел прибутку.
На прикладах десятків компаній різного розміру Скотт переконливо доводить, що швидкість та гнучкість сьогодні стають основними атрибутами конкурентної переваги. А книга "Маркетинг та PR у реальному часі" розкриває перед читачем нові ідеї щодо розвитку культури праці в сучасному мінливому світі.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.
|