Як компанії досягають успіху
How Companies Win
В умовах скорочення споживчого попиту та звуження ринків, засновник The Cambridge Group Рік Кеш (Rick Kash) та генеральний директор Nielsen Company Девід Келоун (David Calhoun) демонструють компаніям, як знаходити нових споживачів та досягати більш високого рівня прибутків.
Протягом останніх двадцяти років формула зростання бізнесу дозволяла підвищувати прибутки простим розширенням продуктової лінійки та вдосконаленням процесу постачання. Але глобальна економічна криза змінила status quo назавжди. Сьогодні старих інструментів та самого по собі "налаштованого ланцюжка постачання" вже недостатньо. У новому цифровому світі, який характеризується в першу чергу "надмірною пропозицією" та занадто великою кількістю різноманітних типів продуктів практично на кожному ринку, основним викликом стає локалізація та захоплення джерел високоприбуткового попиту.
У своїй книзі "Як компанії досягають успіху" (How Companies Win) Рік Кеш та Девід Келоун дають відповідь на складні запитання сьогоднішнього бізнесу. Вони розповідають про революційну модель, яка базується на попиті і вже довела свою ефективність у кількох провідних світових компаніях, таких як Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey's та Allstate.
В основі цієї нової бізнес-моделі лежать техніки пошуку, аналізу та використання згаданих вище джерел "високоприбуткового попиту". Кеш і Келоун показують, яким чином можна використовувати все, починаючи з соціальних мереж і закінчуючи споживчими дослідженнями, щоб відшукати справжні джерела попиту. Принципи, які розглядаються у книзі, покликані сприяти розвитку бізнесу, скороченню витрат та підвищенню здатності створювати високоякісні продукти та сервіси навіть у найбільш жорсткому економічному середовищі.
Ярослав Федорак, за матеріалами www.howcompanieswin.com.
|