ТЕНДЕНЦІЇ | Час директорів 31 березня 2006 р.

Як директори марнують разом час

Harvard Business Review виявили, що компанії, зазвичай, марнують свій найцінніший ресурс — час вищого керівництва.

Справді цікавою виявилася реальна схема проводження топ-директорами часу протягом зборів.

Результати було представлено на основі даних, зібраних у 187-ми країнах під час спільного дослідження Economist Intelligence Unit та однієї консалтингової компанії. Прийшли до наступних висновків: загальний час, призначений для зустрічей вищого керівництва, — 250 годин на рік — директори витрачають, як правило, наступним чином:

  • 62 години — на роботу зі звітами про результати діяльності
  • 27 годин — на найбільш актуальні проблеми
  • 22 години — на адміністративні проблеми та регулювання
  • 22 години — на проблеми з персоналом
  • 18 годин — на корпоративне управління
  • 14 годин — на фінансову політику
  • 12 годин — на управління взаємовідносинами з інвесторами
  • 11 годин — на створення команди
  • 10 годин — на планування правонаступності
  • 6 годин — на судові справи
  • 6 годин — на обов'язки перед суспільством та соціальну відповідальність
  • 3 години — на "інше"

Загальний "не стратегічний" час складає 213 (з 250) годин на рік. Це означає, що протягом будь-якого року лише 15% часу, відведеного на зустрічі керівництва, присвячується вирішенню стратегічних питань. Це 3 години на місяць, які залишають на такі критичні види діяльності, як розробка та схвалення стратегії — і це ще за найсприятливіших умов.

Найгірше — вони навіть не згадали про гольф!:)...

MCUa також провів подібне опитування на сайті. На жаль, охочих відповісти на запитання «Що забирає найбільше директорського часу на нарадах "у верхах" у Вашій компанії?» виявилося небагато.

Тим не менш отримано такі відповіді:

  • Найактуальніші проблеми ("ті, що горять") — 14.49%
  • Адміністративні проблеми та регулювання — 13.04%
  • Розробка та схвалення стратегії — 11.59%
  • Проблеми з персоналом — 10.14%
  • Звіти про результати діяльності — 7.97%
  • Створення команди — 7.97%
  • Корпоративне управління — 6.52%
  • Формування і корегування бюджетів — 6.52%
  • Соціальна відповідальність — 5.07%
  • Взаємовідносини з інвесторами — 4.35%
  • Фінансова політика — 4.35%
  • Планування правонаступності — 3.62%
  • Судові справи — 1.45%
  • Інше — 2.9%

Як бачимо, в українських компаніях вистачає проблем, які потрібно негайно вирішити. Трохи менше приділяється уваги звітам про результати діяльності. Інші результати, можна сказати, цілком ідентичні.

За власною інформацією та даними Economist Intelligence Unit.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)