ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 28 серпня 2006 р.

Лідери інновацій. Аналітичні підсумки 2005-2006

Лідери інновацій вважаються героями сучасності. Саме ці компанії завжди знаходяться попереду. Саме їхні відкриття намагаються скопіювати менш успішні конкуренти. Лідери інновацій завжди вміли добиватися стабільного зростання, яке є результатом чітких стратегічних амбіцій, швидкого впровадження нових технологій, та ефективного співробітництва у сфері інновацій.

Щорічний аналіз лідерів інновацій, що проводиться компанією Innovaro, оцінює діяльність 1000 потужних світових компаній за 8 ключовими параметрами:

  1. Організаційна культура та структура підтримки;
  2. Стратегічний фокус на інновації та їх роль для зростання компанії;
  3. Кількість нових продуктів та відносний індекс успішності;
  4. Зростання прибутків та капіталізація ринку;
  5. Середній прибуток за одиницю продукту чи споживача;
  6. Інвестиції у діяльність, пов'язану з інноваціями;
  7. Цінність бренда та зростання людського капіталу;
  8. Загальна позиція в галузі.

П'ять найкращих інноваторів 2005-го року, це: Adidas, DSM, Logitech, Nokia and Samsung. Нижче наведена таблиця лідерів інновацій 2005-2006-го років за галузями:

Галузь Компанія Країна
Авіакосмічна галузь Rolls-Royce Великобританія
Авіакомпанії Virgin Atlantic Великобританія
Автомобільна галузь Toyota Японія
Банки RBS Великобританія
Хімічна промисловість DSM Нідерланди
Електроніка Samsung Південна Корея
Енергетична галузь BP Великобританія
Мода H&M Швеція
FMCG Reckitt Benckiser Великобританія
Їжа та напої PepsiCo Великобританія
Роздрібна торгівля IKEA Швеція
Комп'ютерні комплектуючі Apple Великобританія
Логістика UPS Великобританія
Медіа/Розваги Google Великобританія
Медицина Medtronic Великобританія
Офісне обладнання Canon Японія
Фармацевтика Novartis Швейцарія
Програмне забезпечення Microsoft Великобританія
Спортивні товари Adidas Німеччина
Телекомунікації Nokia Фінляндія

Всім компаніям, які ввійшли до списку, притаманні такі характерні риси:

  • Стратегічний фокус — потужне фокусування на роль інновацій;
  • Інтуїція — компанії володіють відмінним розумінням ринку та клієнтів, а також вміють пристосовувати свою діяльність до навколишнього середовища;
  • Співпраця — вони чудово розуміють основні свої вміння та здатності, а також знають, що результату можна досягнути лише в команді;
  • Процес — вони володіють простими але ефективними підходами до управління і вміють швидко запускати нову продукцію та послуги;
  • Організація — ролі, компетенції та культура — все повинно підтримувати курс на інновації.

Аналіз лідерів інновацій проводився компанією Innovaro, яка працює з багатьма потужними світовими компаніями на стимуляцію, визначення та впровадження інновацій.

Зауважимо, що подібне дослідження проводить також Wired Magazine. Результати дослідження були опубліковані на нашому порталі 23.08.2006 (див. "Google очолила список найінноваційніших компаній")

Ярослав Федорак, за матеріалами Innovation Leaders.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)