Лідери інновацій. Аналітичні підсумки 2005-2006
Лідери інновацій вважаються героями сучасності. Саме ці компанії завжди знаходяться попереду. Саме їхні відкриття намагаються скопіювати менш успішні конкуренти. Лідери інновацій завжди вміли добиватися стабільного зростання, яке є результатом чітких стратегічних амбіцій, швидкого впровадження нових технологій, та ефективного співробітництва у сфері інновацій.
Щорічний аналіз лідерів інновацій, що проводиться компанією Innovaro, оцінює діяльність 1000 потужних світових компаній за 8 ключовими параметрами:
- Організаційна культура та структура підтримки;
- Стратегічний фокус на інновації та їх роль для зростання компанії;
- Кількість нових продуктів та відносний індекс успішності;
- Зростання прибутків та капіталізація ринку;
- Середній прибуток за одиницю продукту чи споживача;
- Інвестиції у діяльність, пов'язану з інноваціями;
- Цінність бренда та зростання людського капіталу;
- Загальна позиція в галузі.
П'ять найкращих інноваторів 2005-го року, це: Adidas, DSM, Logitech, Nokia and Samsung. Нижче наведена таблиця лідерів інновацій 2005-2006-го років за галузями:
Галузь
|
Компанія
|
Країна
|
Авіакосмічна галузь
|
Rolls-Royce
|
Великобританія
|
Авіакомпанії
|
Virgin Atlantic |
Великобританія
|
Автомобільна галузь
|
Toyota
|
Японія
|
Банки
|
RBS
|
Великобританія
|
Хімічна промисловість
|
DSM
|
Нідерланди
|
Електроніка
|
Samsung
|
Південна Корея
|
Енергетична галузь
|
BP
|
Великобританія
|
Мода
|
H&M
|
Швеція
|
FMCG
|
Reckitt Benckiser |
Великобританія
|
Їжа та напої
|
PepsiCo
|
Великобританія
|
Роздрібна торгівля
|
IKEA
|
Швеція
|
Комп'ютерні комплектуючі
|
Apple
|
Великобританія
|
Логістика
|
UPS
|
Великобританія
|
Медіа/Розваги
|
Google
|
Великобританія
|
Медицина
|
Medtronic
|
Великобританія
|
Офісне обладнання
|
Canon
|
Японія
|
Фармацевтика
|
Novartis
|
Швейцарія
|
Програмне забезпечення
|
Microsoft
|
Великобританія
|
Спортивні товари
|
Adidas
|
Німеччина
|
Телекомунікації
|
Nokia
|
Фінляндія
|
Всім компаніям, які ввійшли до списку, притаманні такі характерні риси:
- Стратегічний фокус — потужне фокусування на роль інновацій;
- Інтуїція — компанії володіють відмінним розумінням ринку та клієнтів, а також вміють пристосовувати свою діяльність до навколишнього середовища;
- Співпраця — вони чудово розуміють основні свої вміння та здатності, а також знають, що результату можна досягнути лише в команді;
- Процес — вони володіють простими але ефективними підходами до управління і вміють швидко запускати нову продукцію та послуги;
- Організація — ролі, компетенції та культура — все повинно підтримувати курс на інновації.
Аналіз лідерів інновацій проводився компанією Innovaro, яка працює з багатьма потужними світовими компаніями на стимуляцію, визначення та впровадження інновацій.
Зауважимо, що подібне дослідження проводить також Wired Magazine. Результати дослідження були опубліковані на нашому порталі 23.08.2006 (див. "Google очолила список найінноваційніших компаній")
Ярослав Федорак, за матеріалами Innovation Leaders.
|