ТЕНДЕНЦІЇ | IT 30 січня 2007 р.

Плани IT-директорів на 2007-ий рік

Які тенденції очікують інформаційні технології в наступні 12 місяців? На це запитання спробували знайти відповідь експерти Silicon.com. Стає очевидним, що мобільні та бездротові технології очолюють список найбільш необхідних і цінних речей для директорів з ІТ у наступному році. Про ці технології говорить дві третини (63%) із 18 директорів, які взяли участь в опитуванні. Вони переконані, що цьогорічні інвестиції у сфери бездротового зв'язку та мобільних технологій перевершать всі очікування. Однією з причин таких зрушень стане підвищення у 2007-му році кількості працівників, які працюють поза офісом та мають більш гнучкий графік роботи.

Тенденції, які були найбільш актуальними у минулому році — управління інформаційними технологіями та необхідність стандартизації — продовжують утримувати свої передові місця. У 2007-му році управління інформаційними технологіями вважають пріоритетом 52% опитаних директорів з ІТ, а необхідність стандартизації — 42%.

Іншими пріоритетними темами, які також потрапили до переліку найбільш "гарячих" потреб сфери ІТ є: інфраструктурна бібліотека ІТ (47%), управління взаєминами з клієнтами — CRM (42%), накопичення та зберігання інформації (37%), веб-сервіси (31%) і т. п.

Забезпечення збереження інформації та її захист від посторонніх втручань у 2007-му році має дещо меншу важливість, ніж два роки тому. Лише чверть опитаних респондентів (ІТ-директорів) планують інвестувати у цю сферу. Цікаво також те, що лише дуже незначна кількість директорів планує інвестувати у системи ERP (5%) та офшорний аутсорсінг (10%).

П'ята частина опитаних директорів планує використовувати у своєму бізнесі системи, які базуються на принципі відкритого коду, проте більшість із них ще не готові повноцінно сприймати одну з основних систем, яка працює за цим принципом — Linux.

Окрім того, значна частка респондентів погоджується з твердженням, що технологія Web 2.0 матиме значний вплив на розвиток структури та відділів ІТ у 2007-му році.

За інформацією Silicon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)