Основні тенденції у сфері B2B маркетингу
Компанія Economist Intelligence Unit провела щорічне дослідження у сфері B2B-маркетингу, основною метою якого стало визначення викликів, з якими найближчим часом зіткнуться керівники маркетингових відділів по всьому світі. Дослідження базувалося на двох ініціативах: онлайн-опитуванні понад 130 передових спеціалістів з маркетингу, які працюють у потужних B2B компаніях по всьому світі, а також аналізі думок клієнтів маркетингу.
Нижче наведено список найбільш очевидних і потужних тенденцій у сфері B2B маркетингу. Таким чином спонсори та рекламодавці:
- зміщують свій фокус із просування своїх товарів через окремі одиничні медійні проекти на інтегровану співпрацю із програмами мисленнєвого лідерства, розповсюдження друкованої реклами, спонсорування досліджень, публікацій та конференцій;
- намагаються вдосконалити техніки обчислення повернення з інвестицій (ROI) задля більш чіткого визначення ефективності;
- шукають нових способів співробітництва з партнерами задля отримання унікальної маркетингової конкурентної переваги;
- заглиблюються в діяльність організацій, намагаючись вплинути не лише на осіб, які приймають рішення, але й на інших впливових осіб;
- розширюють рамки цільових організацій, а також фокусуються на компанії різних сфер та розмірів;
- намагаються більш тісно інтегрувати маркетингову стратегію, комунікації та медіа;
- продовжують покладатися на рекламодавців, а також компанії, які займаються стосунками з громадськістю (PR). Очікують подальшої еволюції таких організацій;
- намагаються вийти на глобальний ринок (особливо, на ті ринки, які сьогодні стрімко розвиваються);
- досліджують нові способи донесення рекламних повідомлень. Зокрема, зосереджуються на технологіях Web 2.0;
- збільшують об'єми аутсорсінгу своєї дослідницької та конференц-діяльності.
За інформацією Economist Intelligence Unit.
|