ТЕНДЕНЦІЇ | Споживча поведінка 10 червня 2022 р.

Споживчі тренди, на які має реагувати кожен ритейл-бренд

Покупець завжди має визначати порядок денний для вашого бренду. Ті бренди, які втрачають зв’язок зі смаками споживачів, втрачають зв’язок із тими, хто має виняткову владу підтримувати вашу прибутковість та релевантність.

Компанія Raydiant підготувала звіт про стан споживчої поведінки за 2022 рік (State of Consumer Behavior 2022). «Надаючи реальну інформацію щодо того, про що думає сьогоднішній споживач, ми сподіваємося відновити зв’язок між брендами і типовим покупцем. Ми виявили, що споживачі в основному єдині в тому, чого вони хочуть від звичайного досвіду покупок», — пишуть автори дослідження.

Споживчі тренди, на які має реагувати кожен ритейл-бренд

Оскільки зростання цін продовжує відбиватися як на брендах, так і на покупцях, виявлення найбільших потреб споживачів корисно всім. Ритейлери можуть зберегти лояльність покупців, навіть якщо дискреційні витрати знижуються. Покупці, з іншого боку, можуть отримати найбільшу віддачу від вкладених коштів, завітавши до магазинів, які максимально відповідають їхнім очікуванням.

Серед іншого покупці продовжують ставити на перше місце у своїх списках побажань вигідні пропозиції, незабутні враження та різноманітність товарів. Ось найактуальніші тренди, які формуватимуть споживчу поведінку для ритейл-брендів у другій половині 2022 року.

1. Покупці хочуть, щоб їхнє відвідування магазину (або ресторану) залишало незабутні враження

Давно минули часи, коли ми ходили в безликі магазини за молоком і цукром. Покупці не просто хочуть отримати продукти, коли заходять до ваших крамниць, їм потрібен повноцінний досвід.

Споживачі, особливо молоді, тяжіють до ритейлу, заснованого на досвіді. Нетрадиційні способи здійснення покупок, такі як формат pop-up та інсталяції, набувають все більшого значення для молодих споживачів, які прагнуть цікавих соціальних вражень. Це узгоджується з висновком дослідження: 77% споживачів вважають, що враження від відвідування магазину «важливі» або «дуже важливі» при ухваленні рішення про те, де робити покупки.

Ваша крамниця сама по собі має бути досвідом. Від теплого прийому продавця до організації розміщення продуктів, наявності інформативних цифрових дисплеїв та кількох варіантів оформлення замовлення — кожен крок на шляху купівлі формує враження від відвідування магазину. Але не бійтеся йти далі, особливо на сьогоднішньому надконкурентному ринку.

Ірландський спортивний бренд Gym + Coffee зробив заходи, такі як серія Great Run та Summer Social, невід’ємною частиною свого бренду. Така нестандартна побудова бренду допомагає робити Gym + Coffee більше, ніж просто магазином спортивного спорядження — це робить їх справжньою спільнотою.

Такий інноваційний підхід до роздрібної торгівлі має вирішальне значення в той час, коли покупці очікують автентичного досвіду майже щоразу, коли вони витрачають гроші.

2. Покупцям потрібна цінність

Можливо ви знаєте, що дискреційні бюджети покупців скорочуються із загрозливою швидкістю.

Майже чверть респондентів (24,8%), найбільша група, заявили, що «пропозиція ексклюзивних знижок у магазині» — найнадійніший спосіб вмовити їх відвідати новий заклад. Крім того, 31,5% респондентів, які також є найбільшим сегментом відповідного питання, заявили, що «конкурентоспроможні ціни» є фактором №1 при прийнятті ними рішення про те, де робити покупки. Якщо ж повторно опитати цих покупців сьогодні, ці відсотки, ймовірно, були б ще вищими.

Є розуміння, що маржа невелика, оскільки покупці часто відчувають той самий біль, що й роздрібні продавці. Тим не менш, результати показують, що багато організацій мають достатньо фіскального простору, щоб допомогти споживачам. Організації, які прагнуть отримати нову конкурентну перевагу і завоювати лояльність найбільш нужденних покупців, мають подумати, де вони можуть заощадити.

3. Покупці (просто) хочуть розважитися

Покупці навряд чи розоряться, коли зайдуть у ваш магазин. Але, оскільки інфляція підірвала наявний дохід середнього домогосподарства, роздрібним торговцям було б розумно прийняти той факт, що в майбутньому середній споживач витрачатиме менше.

Ще до пандемії та недавнього періоду інфляції міленіали витрачали менше грошей, ніж їхні батьки та батьки їхніх батьків. Причина: міленіали заробляють менше, ніж їхні батьки.

Таким чином, одним із ключових аргументів на користь залучення покупців з обмеженими готівковими коштами є розвага. На запитання, як ритейлери можуть залучити їх до своїх магазинів, 21,7% респондентів відповіли, що «враження, спрямовані на задоволення», є привабливими. І це була друга за частотою відповідь після бажання отримати знижку.

Навіть якщо молоді покупці витрачають у ваших магазинах не так багато, їхня готовність ділитися в соціальних мережах робить їх безкоштовними маркетологами для вашого бренду. У цьому сенсі акцент на їхнє бажання отримувати задоволення від покупок у магазині може стати цілком рентабельним вірусним маркетингом для вашої організації.

Висновок

Лояльність до бренду знижується, і багато покупців бачать їхню взаємозамінність. Диференціація вашого бренду є безцінною, якщо не надважливою, для довгострокового успіху. Якщо клієнт побачить, що ваш бренд відрізняється у якомусь позитивному сенсі, то ви можете стати першим вибором серед моря конкурентів.

Сьогодні споживачі ставлять цінність, враження та розваги на перше місце у списку своїх пріоритетів при здійсненні покупок. При розробці стратегії варто пам’ятати про ці споживчі пріоритети. Зрештою, догодити споживачеві — це найвірніший спосіб завоювати новий бізнес, залучити постійних клієнтів та забезпечити довголіття вашої організації.

За матеріалами "Consumer Trends That Every Brick-and-Mortar Brand Must Respond To", TotalRetail.

Ілюстрація: brandwatch.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)