14 трендів в управлінні репутацією, які варто враховувати брендам
Розуміння новітніх способів управління репутацією бренду допомагає маркетологам проактивно вирішувати проблеми та використовувати можливості цифрових медіа для підтримки позитивної присутності в інтернеті для своїх клієнтів. Зважаючи на це, 14 членів Forbes Agency Council — спільноти керівників успішних PR-, медіа-стратегічних, креативних і рекламних агентств — вирішили поділитися ключовими трендами у цій царині, котрі бренди матимуть можливість використовувати для управління як онлайн-репутацією своїх клієнтів, так і своєю власною.
1. Створення інформаційних розсилок у LinkedIn
Я думаю, що основним трендом, який зростатиме цього року, стануть розсилки в LinkedIn. Хоча це не новина, я гадаю, що компанії, які дозволять своїм профільним експертам користуватися LinkedIn, побачать покращення у залученні клієнтів. Традиційний метод використання LinkedIn для залучення клієнтів на ваш сайт додає непотрібного клопоту. Творцям варто використовувати LinkedIn як вторинну платформу для управління взаємовідносинами з клієнтами і налагоджувати кращу взаємодію з потенційними клієнтами. — Росс Хантер (Ross Hunter), Copylab
2. Робити хорошу, чесну роботу
Найважливіший «тренд» №1 — це те, що завжди було ключовим: «ми не робимо правильні речі, щоб заробляти гроші; ми заробляємо гроші, коли робимо правильні речі». Репутація будується поетапно. Робити хорошу, чесну роботу — найкращий спосіб керувати своєю репутацією. Хороші новини поширюються швидко. Погані — ще швидше. Не витрачайте купу часу та грошей на те, щоб нав’язувати думку іншим. Вони самі приймуть рішення. — Джош Юдін (Josh Yudin), The Academy of Marketing
3. Публікація лідерів думок
Публікація лідерів думок — важлива стратегія управління репутацією. Вона дозволяє керівникам брендів заявити про себе як про експертів у своїх галузях, водночас виділяючи їх серед конкурентів у спосіб, який вони можуть контролювати та використовувати. Будучи проактивними та публічно ділячись своїми думками, вони можуть створювати власний наратив і долучатися до ширшого діалогу. — Айєлет Нофф (Ayelet Noff), SlicedBrand
4. Використання ШІ-інструментів для аналізу настроїв
Легкий шлях до перемоги — це розуміння та використання інструментів на основі штучного інтелекту для аналізу настроїв. Ці інструменти дозволяють брендам відстежувати згадки про них і реакцію на них на різних платформах у режимі реального часу, а це означає, що вони можуть проактивно реагувати на негативні відгуки та використовувати позитивні коментарі й досвід, щоб забезпечити свою зацікавлену та чуйну онлайн-присутність. — Крістоф Кастенхольц (Christoph Kastenholz), Pulse Advertising
5. Розміщення цінного освітнього контенту
Контент — це король. Коли справа торкається управління вашою репутацією, розміщуваний контент мусить бути автентичним, адже він залишає тривале враження. Найкращий контент навчає споживачів. Він залишає авдиторію не лише бажаючою більшого, але й більш обізнаною. Це не означає, що кожен контент має писатися експертом, але він має нести цінність і надавати інформацію, оскільки від цього залежить ваша репутація. — Наталія Андрейчук, Viseven
6. Реалізація потужної цифрової PR-кампанії
Реалізація потужної цифрової PR-кампанії є важливим трендом для брендів і підприємців у 2024 році. Згадки про вашу історію, продукт чи послугу на провідних новинних сайтах дозволять вам отримати високі позиції в результатах пошукової видачі, що забезпечить необхідну довіру та, зрештою, підвищить вашу конверсію. Цифровий PR на цих новинних сайтах також надає брендам портфоліо преси, яке вони можуть розміщувати на власних сайтах. — Адріан Фальк (Adrian Falk), Believe Advertising & PR
7. Залучення ключових лідерів думок у PR-сфері
Ми бачимо багато запитів на експертні коментарі, і брендам, які не мають експертів, що підтримують їхні продукти в PR, важко потрапити в поле зору без платних роликів, афілійованих осіб або революційних новин. Ключові лідери думок виводять бренд на абсолютно новий рівень авторитетності; зміцнюють довіру та впевненість авдиторії, які так необхідні брендам; а також підкреслюють людський фактор, що стоїть за брендом, особливо на перенасичених ринках. — Джессіка Копач (Jessica Kopach), The JKO Agency, LLC.
8. Прийняття автентичності та сторітелінгу бренду
Сьогодні користувачі щодня отримують величезну кількість інформації. Бренди, які демонструють, ким вони є і що вони відстоюють, незалежно від того, що відбувається у світі, можуть підкреслити свою автентичність і виділитися серед конкурентів, які, можливо, просто доповнюють щоденні новини обговореннями подій. — Трей Робінсон (Trey Robinson), Story Amplify
9. Дозвольте проявитися проблиску недосконалості
Вся справа в автентичності. Клієнти не хочуть бачити рейтинги «5 з 5» по всьому світу; насправді, це викличе лише тривогу щодо можливих маніпуляцій. Клієнти розуміють, що у брендів є критики і що не кожна окрема взаємодія буде універсально позитивною. Керуйте тим, що можете, але дозволяйте проблискам недосконалості пробитися крізь них, і ваші клієнти будуть вдячні. — Брок Мюррей (Brock Murray), seoplus+
10. Отримання фідбеку у потрібних місцях
Клієнти все частіше звертаються до певних сайтів із відгуками, залежно від галузі. У 2024 році ключ до управління репутацією полягає не лише в отриманні більшої кількості фідбеків. Важливо розміщувати їх у правильних місцях. Розуміючи, на яку платформу звертається ваш ідеальний клієнт, ви можете стратегічно запитувати відгуки там, щоб переконатися, що ваші зусилля з управління репутацією мають максимальний резонанс. — Аджай Прасад (Ajay Prasad), веб-команда GMR
11. Використання пропозицій, згенерованих ШІ, для створення відповідей
Багато популярних інструментів управління репутацією включають в себе функції штучного інтелекту, які можуть допомогти командам працювати швидше і розумніше. Особливо перспективною сферою є використання пропозицій, згенерованих ШІ, які допомагають створювати оптимальні відповіді в соцмережах, гарантуючи, що ви задасте правильний тон і виставите свій бренд у найкращому світлі. — Джастін Белмонт (Justin Belmont), Prose
12. Використання відео-фрагментів у органічних і платних кампаніях
Використовуйте фрагменти відео-відгуків у своїх органічних і платних соціальних кампаніях. Стратегія полягає в тому, щоб показувати ці повідомлення заздалегідь, а не чекати, поки люди їх знайдуть. Якщо клієнти шукатимуть ваш бренд, побачивши рекламу, це може привернути ще більше уваги до позитивних відгуків, які ви можете мати. Не соромтеся своєї позитивної репутації — виставляйте її на загальний огляд! — Бернард Мей (Bernard May), National Positions
13. Використання вражень клієнтів про їх досвід
Одним із неперевершених трендів, який завжди може підтримати репутацію бренду, є отримання вражень і рекомендацій від клієнтів. Використання вражень клієнтів про їх досвід для поширення інформації про бренд та управління його репутацією — це перевірений часом метод. Крім того, багато інструментів управління репутацією пропонують інсайти про репутацію бренду в режимі реального часу, щоб допомогти маркетологам миттєво впоратися з репутаційною кризою. — Прашанті Колуру (Prashanthi Kolluru), KLOUDPORTAL
14. Посилення слабких сторін
Мабуть, будь-яка слабкість визначає репутацію бренду більше, ніж його сильні сторони. Один негативний відгук може завдати більше шкоди, ніж 10 позитивних зможуть це компенсувати. Найбільша помилка, коли бренди ігнорують або намагаються приховати погані відгуки. Майте стратегію для усунення слабких сторін вашого бренду не лише в мережі, але й у першопричині їх виникнення. Здійснюйте проактивний моніторинг. Спритно реагуйте. Це просто розумна довгострокова інвестиція. — Моніка Альварес-Мітчелл (Monica Alvarez-Mitchell), Pulse Creative, LLC
Ілюстрація: topagency.com
|