ТЕНДЕНЦІЇ | Marketing 21 жовтня 2024 р.

Чотири тренди в маркетинговому плануванні 2025 року

Консалтингова компанія Prophet пропонує ознайомитися з чотирма ключовими трендами, якими ви зможете керуватися у своїй маркетинговій стратегії 2025 року, зосередившись на інтеграції бренду та попиту, використанні штучного інтелекту, маркетингу на основі даних та адаптації до мінливого медіа-ландшафту.

Сьогодні маркетологи стикаються зі сейсмічними змінами в розумінні швидкозмінних потреб клієнтського досвіду, ринкових потрясінь, конкурентного ландшафту та організаційних викликів. Щонайменше 40% американських CEO очікують, що маркетингові директори (CMO) зосередяться на п’яти ключових викликах зростання: дохід, частка ринку, конкуренція, репутація та наратив компанії.

Очікування щодо повернення інвестицій ще ніколи не були такими високими. Нова місія CMO — це вміння орієнтуватися в шумі та досягати бізнес-результатів. Вона вимагає нових навичок, інсайтів, вимірювань і величезної концентрації на виконанні. У нещодавньому аналізі ключових трендів, з якими стикаються маркетингові лідери, експерти Prophet виявили чотири нові тренди для планування на 2025 рік, щоб побудувати стратегію, яка дозволить вам залишатися на крок попереду.

Чотири тренди в маркетинговому плануванні 2025 року

1. Інтегруйте бренд і попит

Все більше і більше клієнтів розробляють свої річні маркетингові плани, щоб інтегрувати бренд і попит в єдиний план зростання. Деякі з них навіть замінюють клієнтський шлях на воронку як основу для виявлення прогалин або визначення нових можливостей на кожному етапі взаємодії.

Результати дослідження «Brand and Demand Marketing: A Love Story» («Маркетинг бренду та попиту: історія кохання») підтверджують цей підхід до подолання ізольованості та спільного планування планів розвитку бренду і підвищення ефективності. Організації-переможці втричі частіше застосовують повністю інтегрований підхід до поєднання бренду та попиту.

Незалежно від того, чи готуєте ви запуск бренду або продукту, чи шукаєте інші шляхи для зростання, цей рік може стати роком, коли ви зможете вивести інтегроване планування на новий рівень, побудувати міцніші стосунки в організації та закласти фундамент для більшого впливу.

2. Погляньте на ШІ з точки зору маркетингу

Те, що штучний інтелект у маркетингу перебуває в центрі уваги, не здивує жодного маркетолога, який читає цю публікацію. За оцінками, до 2027 року ШІ принесе $100 млрд доходу. Оскільки в нові ШІ-технології вкладається більше грошей, ніж будь-коли, має бути очевидно, що їхній вплив на клієнтський досвід, інсайти та нові способи роботи змінять підхід до маркетингу.

З огляду на постійну потребу в більш персоналізованій комунікації на ринку та задоволення невгамовної потреби в контенті, який резонує з покупцями, ШІ дає великі перспективи для досягнення більшого з меншими ресурсами. Вище керівництво намагається знайти широкі можливості для використання ШІ-технологій, а маркетингові лідери мають унікальну можливість продумати позицію компанії щодо ШІ, як його можна використати для покращення взаємодії з клієнтами і як він може сприяти збільшенню масштабу маркетингових зусиль. Штучний інтелект може бути інтегрований майже в кожен розділ вашого плану на 2025 рік.

3. Приєднуйтесь до наступної хвилі маркетингу на основі даних

Впровадження маркетингу на основі даних і поглиблення розуміння клієнтів залишаються ключовою сферою діяльності сучасного маркетингового лідера. Розуміння клієнта є основою ролі маркетингу в організації, і зараз існує більше ніж будь-коли способів отримати дані про його бажання та потреби.

Однак зусилля зі збору даних про клієнтів і пошуку потенційних клієнтів стають дедалі складнішими і проблематичнішими. Все більше компаній починають створювати складні системи для розуміння та охоплення даних від перших осіб. Крім того, маркетологи розробляють нові можливості для лідогенерації та управління, які забезпечують більш контекстно-релевантний і персоналізований досвід. Все це відбувається з невпинним фокусом на атрибуції, вимірюванні та здатності довести вплив на бізнес.

Більше половини брендів (60%) кількісно оцінюють цінність взаємодії в соціальних мережах із погляду впливу на дохід, 57% використовують її для відстеження конверсій і продажу, безпосередньо пов’язаних із соціальними зусиллями, а 51% — для оптимізації розробки продукту або маркетингової стратегії. Збагачення даних, управління ідентифікацією та здатність використовувати нові технології — це новітній набір диференціюючих навичок, до яких звертаються лідери маркетингу.

4. Переосмислення ефективності в постійно мінливому медіа-ландшафті

У 2024 році світові витрати на рекламу зростуть майже на 10% і сягнуть $992 млрд. Майже 70% цієї суми буде витрачено на цифрову рекламу, витрати на яку зростуть більш ніж на 13%, що значно перевищує темпи зростання у 2022 і 2023 роках.

Як і раніше, різноманітні форми медіа відіграють ключову роль в інструментарії маркетологів, при цьому продовжується зростання зовнішньої реклами (OOH), підживлюване цифровим OOH та увагою до нових роздрібних медіа. Зміна ландшафту в тому, як доставляються та регулюються медіа, створює значні виклики та можливості. Глобальні витрати на рекламу продовжують зростати, оскільки відключається показ реклами на основі файлів cookie, з’являється FAST TV, дозріває ринок інфлюенсерів, а також очікується прийняття цілої низки регуляторних і правових рішень. Кожна з цих змін відкриває нові можливості, потребує розбудови нового потенціалу, впливає на бюджети та підвищує вимоги до маркетингового лідерства.

Ілюстрація: studiowide.co.uk



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)