Тенденції управління інформацією в
системі засобів бізнес-аналітики (Business Intelligence)
ІТ-директори прагнуть перетворити засоби бізнес-аналітики на ключовий інструмент конкурентної диференціації та звітності протягом трьох років. Втім, перш ніж ІТ-директори зможуть досягнути підвищення результативності їхніх компаній, їм буде потрібно вирішити деякі ключові проблеми та виклики. Нижче наведено деякі основні результати глобального опитування 162 ІТ-директорів Північної Америки та Європи. Спеціалістам у галузі інформаційних технологій було запропоновано відповісти на запитання щодо управління інформацією та перспектив розвитку систем бізнес-аналітики.
Дослідження дало змогу зробити наступні висновки:
- конкурентна диференціація залишається основною потенційною перевагою використання систем бізнес-аналітики, але більшість компаній до сих пір не зуміли її досягнути;
- інтеграція загальнокорпоративної системи управління інформацією страждає від нестачі інвестицій та реалізації бізнес-цінності від технологій;
- фактори бізнесу та інформаційних технологій об'єднуються для зміни та оптимізації стратегічних інвестицій;
- пропозиція навичок бізнес-аналітики сьогодні майже повністю відповідає попитові, але попит продовжує зростати;
- швидка адаптація та реакція на зміни навколишнього середовища ставить ще більші вимоги до систем бізнес-аналітики.
Інформаційні системи пропонують величезний потенціал для зростання та розвитку через конкурентну диференціацію. Саме цей потенціал змушує 57% ІТ-директорів позиціонувати системи бізнес-аналітики як ключовий аспекти конкурентної диференціації протягом найближчих трьох років. Втім, щоб досягнути такого становища, їм потрібно зробити ще дуже і дуже багато. А 60% респондентів все ще навіть не використовують у своїй діяльності системи бізнес-аналітики.
За матеріалами "Accenture CIO Survey: Information Management Trends in Business Intelligence", Accenture.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|