Півбюджету: ефективне використання інструментів маркетингу
Дослідження Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)
Осінь 2008 р.
В той час, коли ми запланували це дослідження і дали йому назву «Півбюджету», тоді ще ніхто не говорив про світову фінансову кризу. Однак з початком дослідження ми зрозуміли, що тема виявиться не просто цікавою для компаній, а надзвичайно актуальною. Адже багато компаній в період кризи насамперед скорочують дві складові бюджету: на рекламу і на навчання. Скорочують, можливо, не через те, що такий крок вважають найефективнішим, а тому, що це найстрімкіший шлях до скорочення поточних витрат.
Ми бажаємо компаніям залишатися настільки ж ефективними, як в умовах кризи, так і в час розквіту ринку.
До Вашої уваги результати і аналіз інтерв’ю з кращими директорами з маркетингу (за національним рейтингом 2008 року) — їх роздуми щодо ефективності маркетингових інструментів.
Як не варто читати результати дослідження:
- ми представили Вам «чисту» практику, тому не варто шукати наших експертних висновків. Аналітика LvBS знаходиться в останньому окремому розділі
- ми представили для Вас «чисту» практику, тому не варто копіювати наведений досвід без врахування індивідуальних особливостей
- інформація, представлена у дослідженні, — це пожива для розуму, що може стати натхненням для нових ідей. Тому не варто сприймати цю інформацію як суто сухі факти
Кожний розділ дослідження представлений у двох частинах:
1) опис практики
2) відповідь на ключове запитання: як реформувати роботу напрямку маркетинг, якщо бюджет скоротять удвічі
Координатор дослідження: Антон Арапетян, arapetyan@lvbs.com.ua
» Завантажити дослідження у форматі PDF (523,40 Kb)
|