Унікальні моделі корпоративного навчання і розвитку персоналу
Дослідження Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)
Коли кількість невирішених питань і незадоволених потреб бізнесу зростає, виклики бізнес-середовища стають все складнішими, а інструменти не працюють ефективно, тоді компанії звертаються до нових моделей. Значно легше адаптувати модель, яка вже стала класичною та допомогла не одній компанії досягнути високих результатів. Однак, як показує практика, такий підхід не спрацює, адже кожна компанія є унікальна. Ми вирішили не пропонувати Вам пігулку, що стане рятівною в процесі побудови моделей навчання і розвитку. Натомість — запропонувати різні елементи бізнес-мозаїки навчання і розвитку персоналу, ефективність котрих перевірена на практиці провідними національним компаніями України.
Результати дослідження — це опис унікальних складових, що яскравіше проявляються в кожній з моделей. В процесі проведення інтерв’ю з компаніями-учасницями ми побачили чіткі моделі навчання і розвитку персоналу, які мають дуже багато схожих характеристик та застосовують спільні для міжнародної практики підходи. Однак у кожній із компаній-учасниць певна унікальна складова проявляється виразніше в інших компаніях. Саме цю унікальну складову ми описали для Вас в результатах дослідження.
Структура розділів, у яких представлено результати дослідження є дворівневою. З однієї сторони, на початку кожного розділу Ви можете ознайомитися із загальними характеристиками компанії-учасниці дослідження. У другій частині кожного розділу представлено опис унікальної складової моделі навчання і розвитку. То ж, якщо компанія представлена у дослідженні Вам знайома і необхідності у ближчому знайомстві з компанією для Вас немає, тоді радимо переходити до другої частини кожного з розділів — опис унікальної складової.
Учасники дослідження:
- Корпорація «Артеріум»
- ПриватБанк
- Компанія SoftServe
- Компанія «Фокстрот»
Координатор дослідження: Антон Арапетян, arapetyan@lvbs.com.ua
» Завантажити дослідження у форматі PDF (522,96 Kb)
|