Вихід генеральних директорів з режиму кризи
Рецесія серед розвинутих країн стала для багатьох генеральних директорів найстрашнішим ударом, з яким їм довелося стикатися. Про її наслідки можна довідатися із 13-го щорічного глобального опитування генеральних директорів (13th Annual Global CEO Survey), яке проводиться компанією PricewaterhouseCoopers, і в якому взяло участь 1198 лідерів бізнесу.
Організації намагаються бути ощадливими
Значна кількість генеральних директорів продовжують скорочувати витрати. Компанії у США, Європі та Великобританії, які займалися скороченням витрат протягом останніх 12-ти місяців, продовжують економити. 93% генеральних директорів у Китаю та Індії, також близько 90% у Кореї планують впровадження програм ефективності в питаннях, які стосуються витрат, порівняно з загальним світовим показником, який складає 78%.
Впевненість генеральних директорів почала зростати...
Цього року 31% генеральних директорів відзначили, що вони цілковито впевнені щодо здатності компанією досягнути поставлених цілей прибутковості протягом найближчих 12-ти місяців. І цей показник значно вищий, ніж у минулому році. Їхній настрій відповідає загальним тенденціям у сфері світової економіки.
Однак, цікаво те, що більшість топ-менеджерів більше вірять у здатність власної компанії досягнути цілей зростання та прибутковості, ніж у глобальне відновлення всієї сфери своєї діяльності чи економіки країни, в якій вони працюють.
Варто відзначити, що генеральні директори з Латинської Америки та Азії на 11% частіше виражають впевненість щодо зростання власних компаній, ніж представники Північної Америки, та на 20% — ніж їхні західноєвропейські колеги.
Ринок праці
За останні 12 місяців було скорочено надзвичайно велику кількість персоналу. Але, хоча 25% генеральних директорів планують продовжувати скорочення і в цьому році, з'явилася доволі значна кількість респондентів (39%), які будуть розширювати штат своїх компаній.
Структура капіталу
Лідери бізнесу намагаються тримати власні борги на низькому рівні. 83% генеральних директорів очікують, що компанія зуміє забезпечити свої потреби за допомогою внутрішньо згенерованих коштів. У той же час, управління ризиками стає обов'язковою частиною стратегічного планування практично будь-якої компанії.
За матеріалами "CEOs shift from crisis mode to a growth agenda", PricewaterhouseCoopers.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|