12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах
Кількість та розмір ІТ-офшорів продовжує зростати. Численні кол-центри, центри допомоги, телефонна підтримка та подібні види діяльності вже давно вийшли за рамки центрального офісу і, як правило, розташовуються у країнах третього світу (Індія, Китай тощо). Втім, сьогодні все більше та більше ІТ-посад перекочовує туди "де дешевше". Це і cloud computing і розробка відкритого програмного забезпечення і багато багато інших спеціальностей, переважно пов'язаних зі сферою інформаційних технологій.
Складно сказати, наскільки позитивною є сама по собі концепція офшорів. Принаймні, два експерти, Річ Мілгрем (Rich Milgram), генеральний директор Beyond.com, та Джек Вільямс (Jack Williams), віце-президент напрямку стратегічного найму у Staffing Technologies, сходяться на думці, що віддавати ІТ-спеціальності на аутсорсинг — не найкраща ідея, адже при цьому завжди страждає якість продукту, який з'являється на виході.
Нижче наведено перелік 12-ти ІТ-робіт, які найчастіше віддаються на частковий аутсорсинг до "дешевих" країн, і є всі підстави очікувати, що в найближчому майбутньому саме ці спеціальності будуть віддаватися на аутсорсинг повністю.
- Хмарна (розсіяна) обробка даних (cloud computing)
- Адміністрація мереж
- Бізнес-аналітика
- Розробка програм для смартфонів
- Розробка веб-сайтів
- Розробка програмного забезпечення
- Забезпечення ІТ-персоналу
- Забезпечення якості
- PHP-розробники
- Java script-розробники
- MySQL-розробники та адміністратори
- Кол-центри та команди підтримки
За матеріалами "12 IT Jobs Headed Offshore", Baseline Magazine.
|